ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

ביטוח רכב – היכן לקנות

יכול להיות שקיבלתם את הביטוח לרכב מתנה לזמן מוגבל כחלק מרכישת הרכב מחברת הליסינג למשל. לאחר שאתם מקבלים מחברת הביטוח מכתב המאזכר לכם לחדש את הביטוח, הרי שרצוי לשים לב לכך, שלא חייבים להמשיך באותה חברת הביטוח, אלא רצוי לפחות לבדוק מה השוק מציע, משתי סיבות: האחת, היא שהמחיר יכול להשתנות גם בתוך חודש; מה שהיה זול לפני חודשיים עלול להיות יקר יותר היום ביחס לאחרים. השני הוא, שאולי אתם מקבלים כעת חבילת ביטוח בסיסית, ואתם מעוניינים בחבילה אחרת לגמרי, כמו גם להיפך.

להצטייד בחבילות ביטוח רכב
ביטוח רכב הוא חבילת מוצרים של שלושה סוגי ביטוח: הראשון תמיד יהיה ביטוח חובה, משום שהחוק מחייב את כל הרכבים להצטייד באחד כזה. האחרים הם ביטוח מקיף וצד ג´, שני ביטוחי רכוש שבדרך כלל מצויים בכל חברת ביטוח אולם ישנה סיבה שלא כל הנהגים רוכשים אותם; הביטוח המקיף עולה כמה אלפי שקלים ובדיעבד לכאורה לא מצדיק את עצמו מדי שנה.

רכישה של ביטוח חובה ומקיף ביחד – האם כדאי?
אפשר לקנות כל ביטוח בנפרד מהחבילה מחברת ביטוח שונה, ועל פי מידת הכדאיות. סוכן ביטוח לא מורשה לפי החוק להתנות עשיית ביטוח מקיף ברכישת ביטוח חובה או להיפך על מנת להרויח אתכם כלקוחות שני המוצרים והשירותים, אולם רכישה של שני הביטוחים ביחד כחבילה עשוי להעניק לכם הנחה.

לעשות השוואת מחירים
על מנת להבין היכן לקנות את הביטוחים שאתם מתכוונים לקנות, ערכו סדר בדברים; אפשר בתוך זמן קצר לקבל מידע מכמה נציגי ביטוח בודדים לגבי פוליסות ביטוח מכל הסוגים. השוואת המחירים הזו יכולה להוביל אתכם למסקנה מעמיקה על פי מידת הבנתכם בתחום – מה תתן לכם כל חברת ביטוח בתמורה לכספכם.


השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר