ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

רכב קניתם וביטוח עשיתם?

הרכב החדש שלכם עובר בקרוב לידיים שלכם? אין לנהוג בו אלא אם ישנו ביטוח חובה שמתאים לתיאור שלכם, כלומר – לגיל, למין הנהג ולשאר הפרמטרים לחישוב תעריפי ביטוח רכב. אותו מבוטח מחויב למסור פרטים עדכניים לגבי כל הנהגים הקבועים ברכב, וזה כולל גם את אותו נהג שמשתמש פעם בחודש ברכב, אולם עושה בו שימוש. כל מי שיש לו סיכוי להשתמש ברכב- חייב להיות מוכנס לתוך הנתונים בביטוח- אחרת לא יהיה לו כיסוי. בביטוח חובה לפחות, נהיגה ללא ביטוח – נחשבת לעבירה פלילית ואינה מזכה בפיצויים עקב פגיעה גופנית, גם לא בדיעבד.

קניתם רכב מיד שניה – האם אפשר להמשיך את הביטוח שלו?
רבים עושים שימוש באפשרות להעביר את הביטוח לנהג אחר תוך עדכון חברת הביטוח, על אף שאין זה לכאורה הגיוני; הרי על פי החוקים המנדטוריים שעל פיהם היו נוהגים עד לא מזמן, אין להעביר פוליסה על שם מישהו אחר, משום שיש לו נתונים אחרים לגמרי וזה מצריך כיסויים מותאמים. כיום, זה יכול להיות אפשרי – יש לשאול את הנציגים מעבר לקו.

לעשות ביטוח מקיף לרכב
הרכב חדש, ואם יקרה לו משהו למן הנסיעה הראשונה או הרגע הראשון שהוא באחריותכם, תיאלצו לשלם על ההוצאות מכיסכם. האופציה השניה היא לעשות ביטוח לרכב או לאופנוע שלכם. נכון, אופנועים ורכבים פרטיים זולים לא תמיד יצדיקו עשיית ביטוח מקיף כמעט באותו סכום שווי של הרכב, ולכן דורשים חשיבה נוספת.

הביטוח לצד שלישי – מה הוא אומר?
מדובר בכיסוי שנמצא ממילא בפוליסת הביטוח המקיף. הוא יכול להכיל הרחבות שקשורות בביטוח מקיף ובביטוח חובה, אולם עיקר התרומה שלו היא תשלום לצד שלישי שתובע את כספו בגין פגיעה שהמבוטח עשה עם רכבו ברכוש שלו

השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר