ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

ביטוחי צד ג´

פוליסת צד ג´, הינה ביטוח שמטרתו לכסות את הנזק שנגרם לרכושם של המעורבים בתאונת דרכים. יודגש, כי ביטוח צד שלישי אינו כולל הגנה במקרים של פגיעה גופנית שאותו מספק ביטוח חובה, ועל כן מדובר בביטוח רשות. עם זאת, מרבית הנהגים בישראל נוהגים לרכוש ביטוח צד ג´ כחלק מביטוח מקיף, או בנפרד במקרים בהם מדובר ברכב.


מה בעצם מכסה ביטוח צד ג´?
ביטוח רכב לצד שלישי מתייחס למעשה למצב שבו יש צורך לכסות על נזקיהם החומריים של שני אנשים המעורבים בתאונה. כך, כל צד תובע את ביטוחו של הנהג השני ועל ידי כך מכסים השניים את עלות הטיפול ברכבם. פוליסת ביטוח צד ג´ מכסה כל נזק שנגרם לרכב מעלות מסויימת ומעלה, כמו גם הוצאות משפטיות בסכומים שנקבעו מראש. עם זאת, יש לציין כי לפוליסות ביטוח רכב מסוג זה ישנו סעיף השתתפות עצמית הקובע את הסכומים הבסיסיים שעל הנהג המבוטח לשלם במקרה של תאונה.

ביטוח צד ג´- מדוע ולמה?
הוצאות טיפול ברכב בעת היפגעו בתאונה עלולות להגיע לעשרות אלפי שקלים, ועל אחת כמה וכמה כשמדובר במקרה הנגרר לדיון בין כותלי בין המשפט- דבר העלול לגבות אף מאות אלפי שקלים. לכל הדעות, מדובר בסכומים אשר נהג ממוצע אינו יכול להרשות לעצמו, ועל כן רכישת ביטוח צד ג´ הינה פתרון פשוט ומשתלם; ואכן, הידיעה כי באחריותה של הפוליסה לשלם את עלות הנזקים הנ"ל גורמת לרכישתה על ידי רובו ככולו של הציבור הישראלי.

השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר