ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

כל מה שתרצו לדעת בנוגע לביטוח הרכב שלכם

האחריות לביטוח הרכב נמצאת אצל בעל הרכב, או לפחות אצל המחזיק הקבוע שלו. אם אתם לוקחים את הרכב, אפילו לנהיגה קצרצרה או ליישור הרכב בחניה, מחובתכם לבדוק כי יש לרכב זה ביטוח חובה, וכי הביטוח מתאים עבור נהגים בפרופיל שלכם. נהג שאין לו ביטוח חובה מתאים, לא יכול לנהוג בו. האחריות היא גדולה. מי עובר על כך בנהיגה ללא ביטוח חובה – מתעוררת עבירה פלילית – על אחת כמה וכמה אילו עשה זאת ברשות בעל הרכב. במקרה של תאונת דרכים עם נפגעים, העונש יוחמר.

איפה לרכוש את הביטוח לרכב?
יש למעלה מחמש עשרה חברות ביטוח שמציעות ביטוח חובה, כביטוח הבסיסי ביותר. את הביטוח יש לרכוש לאחר השוואת מחירים, כשבביטוח חובה עושים השוואת מחירים – אפשר לעשות את זה באמצעות מחשבון ביטוח חובה. השיטה היא להזין את כל הפרטים העדכניים – ולהחשיב את כל הנהגים הקבועים ברכב – לרבות הנהגים הצעירים שהתווספו או הולכים להתווסף בקרוב.

איך למצוא ביטוח זול לנהג צעיר?
ביטוח רכב לנהג צעיר הוא תמיד יותר יקר. אילו אתם יודעים שהולך להתווסף אל הנהגים הקבועים ברכב עוד נהג צעיר, אפשר להוסיף אותו אפילו יום לפני שהוא לוקח את הרכב לסיבוב – ובתנאי שנערכה למחיר השוואה נאותה בין מספר חברות. כך, אפשר לחסוך במעט ולשלם בדיוק על הזמן של השימוש ברכב.

לצמצם את המחיר לנהג צעיר
ניתן לצמצם את המחיר לנהג חדש באמצעות תוכנית המסרונים. אחת התוכניות היא התקשרות לחברת הביטוח כדי לעדכן בהוספת נהג צעיר לפוליסת ביטוח רכב קיימת. החברה תפתח אפשרות לשליחת מסרונים להפעלת הפוליסה המכסה ולהפסקתה. כך הנהג יכול לשלם לפי כמות הדקות שהוא נוהג ברכב, המחיר מצטמק וגם הילד יכול לשלם אותו.

השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר