ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

ביטוח חובה - המינימום הנדרש

נכון, לא חייבים להפעיל את הביטוח אם הרכב נתקע ברוורס בעמוד, אולם במידה וישנם נפגעים מתאונת דרכים, החוק מחייב להפעיל את ביטוח חובה. פוליסת הביטוח הזו נעשית על ידי בעל הרכב או כל אדם אחר, כשלמעשה הביטוח הזה חייב להכיל נתונים של כל הנהגים הקבועים שמשתמשים ברכב. כך יוצא, שלכל רכב יש ביטוח חובה משלו – חייב להיות – משום שאם הרכב הממונע הזה שכלול בתקנות הביטוח אינו בעל פוליסה שכזו, זו נחשבת לעבירה פלילית. למעשה, אין זה משנה מי היה הנהג הפוגע או האשם בתאונה, את ההחזרים מקבלים, כל עוד עומדים בתנאי הביטוח.

לעשות את המינימום – ביטוח חובה
המינימום כאן הוא תרתי משמע. זאת, משום שאין לנסוע ברכב ללא ביטוח זה על פי החוק, ואפשר כמובן להוסיף עליו גם את ביטוח מקיף או ביטוח לצד שלישי אם רוצים. מדובר במינימום, משום שבשעה שצריך להפעיל את הביטוח, תשלום ההחזרים יהיה בדרך כלל פי כמה וכמה ממה שהושקע מלכתחילה בפוליסת ביטוח חובה..

ביטוח חובה ומקיף – מה ההבדלים?
מדובר בשני ביטוחים שונים – ביטוח חובה הוא ביטוח לנזקי גוף כתוצאה מתאונה שעשה הרכב המבוטח, ואילו הביטוח המקיף וצד שלישי אלו ביטוחי רכוש, כלומר – אילו הרכב עצמו ניזוק – ואין זה משנה מי או מה היה הגורם לתאונה כל עוד נשמרו תנאי הביטוח, או רכוש של אחרים ניזוק מהרכב של המבוטח.

למצוא את המינימום במחיר ביטוח חובה
היות ומדובר על הוצאה של אלפי שקלים, השאיפה אצל רבים היא למצוא ביטוח חובה במחיר מינימלי. יש לזכור, כי מחיר מינימלי אינו דווקא המחיר האידיאלי אצל מי שמעוניין לחסוך. החיסכון האמיתי הוא בזמן שבו הביטוח אכן מכסה את כל מה שצריך.

השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר