ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

איך לבחור ביטוח שיתאים לך ולצרכים שלך

מקור השם ביטוח הוא ביטחון. מטרתו העיקרית היא להעניק ביטחון פיננסי בעת הצורך במקרה של פגיעה או נזק שלא היה צפוי מראש. עבור ביטוח התשלומים הם לרוב תשלומים קבועים חודשיים שנחתכמים במסגרת הסכם עם חברת ביטוח. הביטוח מופעל במידה ונגרם נזק שמופיע בהסכם ואז חברת הביטוח משפה בגין אותו נזק, כמובן שאם לא קורה כלום חברת הביטוח לא מחזריה את הכסף, על רעיון זה בנוי הביטוח.

רכישת הסכם ביטוח
כל אדם רשאי לבחור מהיכן לרכוש את הביטוח, הסכם זה מכונה בעגה במקצועית פוליסה. בפוליסה מפורטים תנאי ההסכם, הסכום החודשי שמשולם לחברת הביטוח, מה תקופת הביטוח, מה הסייגים ועוד.  לרוב חברת ביטוח מממנץ את העלויות הכספיות אך דורשת השתתפות עצמית. כלומר, סכום כסף ראשוני אותו המבוטח יצטרך לשאת מכספו ואת השאר חברת הביטוח תכסה. ההשתתפתות העצמית לא גבוהה במיוחד ונועדה לרוב למנוע תביעות כספיות סתמיות.

אילו סוגי ביטוח קיימים ?
הביטוח הידוע ביותר אותו לכל אחד יש הוא ביטוח בריאות. יש שני סוגים, הביטוח הממלכתי שנועד לכסות עלויות שונות וביטוחי בריאות משלימים שנועדו לכסות מקרים מיוחדים יותר, אותם הביטוח הרגיל לא מכסה. כמו כן יש ביטוח חיים שנועד להגן ממקרה בו היכולת להתפרנס תאבד או הבטחת הכנסה במקרה של מוות. ביטוחים נוספים הם, ביטוחי רכב, ביטוח דירה ועוד.

היכן לרכוש ביטוח ?
את הסכמי הביטוח ניתן לרכוש בחברות הביטוח השונות. כיום יש מספר סוכנויות ביטוח רכב גדולות בארץ ודרכן ניתן לרכוש כל אחד מסוגי הביטוח השונים. כמו כן, ניתן לפנות לסוכן ביטוח ולהפקיד בידיו את כל נושא הביטוח על גווניו השונים. היתרון בסוכן ביטוח הוא שהוא מכיר את התחום ופועל למען הלקוח, החסרון הוא דמי הניהול שהוא גובה והעמלות השונות המתוספות על כך.




השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר