ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

תמחור דיפרנציאלי של ביטוחי רכב

כפי שרובנו יודעים התשלומים על ביטוחי הרכב הם אינם תשלומים זהים בין אנשים שונים. יש כאלו שמשלמים יותר ויש כאלו שפחות ההפרשים לאו דווקא נובעים מבחברות ביטוח שונות. תמחור של ביטוח רכב מעשה בצורה דיפרנציאלית, כלומר תשלום ביטוח רכב על פי רמות הסיכון השונות. רמות הסיכון נקבעות על פי פרמטרים שונים שנקבעים על ידי חברות הביטוח.

מחיר הביטוח
ברמה כללית מאוד מחירו של כל ביטוח רכב נע על פני שני צירים. הראשון נוגע להשקעה ולסיכון הנדרש מחברת הביטוח בכל מקרה המצריך בבוא העת ובמקרה הצורך את התערבותה והשניוא הרווח אותה מעונינת החברה לגרוף לקופתה. כמובן ששני הצירים חופיים ומשפיעים אחד על השני.ירידה ברמת הסיכון מעלה את הרווחים וכן הפוך. בשנים האחרונות עלתה דרישה לשנות את מחירן של פוליסות רבות בשוק.

תמחור דיפרנציאלי
תמחור דיפרנציאלי למעשה גורם לכך שכל לקוח ישלם תשלום שונה עבור הביטוח אותו הוא רוכש כל זאת בהתאם לקבוצת הסיכון בה לקוח זה חבר. התמחור מתבסס על שיטת חישוב יחודית אשר מבוססת על אחוז תאונות הדרכים של בני הקבוצה אליה הלקוח משתייך אל מול האוכלוסיה. ככל שהאחוז גדול יותר מחיר הביטוח יהיה גבוה יותר בשל הסיכון הפוטנציאלי. מצב זה נועד ליצור תמחור הוגן, מניעת מצב בו קבוצה אחת מסבסדת את הקבוצה השניה והקלה על אוכלוסיות מסוימות.

המשתנים המשפיעים על מחיר הרכב
כיום יש שני קריטריונים המגדירים את קבוצת הסיכון. הגורם הראשון הוא מין הנהג. להפתעת כולם, אחוז הנשים שמעורבות בתאונות דרכים הוא נמוך משמעותית מאחוז הגברים המעורבים בתאונות ועל כן מחיר הביטוח חובה לנשים נמוך משמעותית מעלות הפרמיה לגברים. המאפיין השני הוא כמובן הגיל. ככל שהנהג צעיר יותר הוא בעל פחות ניסיון ועל כן הפוליסה יקרה יותר וכנ"ל הפוך.




השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר