היום, אנחנו עוסקים בכלכלה נבונה: כולם משווים מחירים, ואפילו עוסקים במחאות אם אפשר. אם זה הצליח בתחום תעשיית המזון, יכול להיות שתהיינה השפעות גם על תחומים אחרים, כמו למשל דיור ורכב – שני המרכיבים שמשלמים עליהם לא מעט כסף בסוף החודש. כאשר חברות הביטוח תפסו את נתח ה
שוק בביטוחי רכב במקום החברות הממשלתיות, הרבה חברות ביטוח רכב הצטרפו לשוק,, לאור העובדה שעדיין
ביטוח חובה הוא מוצר שהממשלה מחייבת. נוצרה תחרות בין החברות והצרכן רק הרוויח מכך.
תמורות בענף הרכבענף הרכב עבר תמורות רבות בעשורים האחרונים, בין אם אלו המכוניות עצמן שהלכו והשתנו ובין אם תחום פוליסות הביטוח שהושפע מהשינויים שנעשו בעולם הרכב, מהוראות המפקח על הביטוח וכמובן מהיכולת להתחרות בתנאים ובמחירים בין חברת ביטוח אחת לשניה. הרפורמה של ביטוח לרכב יצר אפשרות למבוטחים לרכוש גם ביטוחים משלימים, רק אם הם מעוניינים בכך.
ביטוח רכב מודולאריביטוח רכב מודולארי הוא כזה שאפשר להרכיב ממנו שילובים שונים. ניתן לרכוש ביטוח חובה בלבד, ישנו שילוב של
ביטוח חובה ומקיף לרכב, ישנו ביטוח חובה ביחד עם ביטוח צד ג´. מתוך הידיעה שלא ניתן לוותר על ביטוח חובה ואילו האחרים עולים עוד תוספת של כמה אלפי שקלים לשנה, רבים חושבים מהי למעשה כדאיות רכישת הפוליסה.
האם כדאי להוסיף ולרכוש עוד פוליסה?במקרה זה, ככל שמוסיפים כספים, ניתן לחסוך יותר במידה ומפעילים את הביטוח. כמובן, רצוי לבדוק כדאיות גם אם שווי הרכב הוא נמוך יחסית או שגילו מתקדם. לא ניתן לצפות מה יהיה בנסיעה הבאה, גם אם אתם הנהגים הזהירים ביותר בעולם. כשהפוליסה מעניקה כיסוי רק אם עושים את הביטוח לפני קרות מקרה הביטוח, רק אז ניתן לדרוש פיצויים, ולא בדיעבד.