ביטוחי רכב בגיל מבוגר מתומחרים במחיר שונה ממחירים לצעירים. הרעיון שעומד מאחורי זה, הוא שמבוגרים נחשבים לשקולים יותר בנהיגתם, נהגים זהירים – אלו שתובעים פחות את חברת הביטוח. יכול להיות שאותם נהגים אכן נפגעו עם הרכב בתאונת דרכים אולם הנזק לא היה מספיק גדול כדי לתבוע את חברת הביטוח וניתן היה "לסגור את העסקה" מול הגורם השלישי בכל מקרה שבו הנזק היה נמוך מדמי ההשתתפות העצמית, או שהרכב תוקן במוסך מבלי להפעיל את הפוליסה. כך, ככל שגיל הנהג עולה יש לו סיכוי להשיג מחיר טוב יותר ב
ביטוח רכב.
ביטוח לנהגים שגילם עדיין לא בין גיל הזהבנהגים שאינם נהגים צעירים ועדיין לא בני גיל הזהב מקבלים הטבות מחיר בביטוח רכב ככל שגילם עולה – חוץ ממקרים שבהם הנהגים בתוך קבוצת סיכון מוגבר כל שהוא, כמו מי שעשה תאונה בשלוש השנים האחרונות, נשלל רשיונו ועוד. כך, מחלקים לקבוצות גיל של 10 שנים בממוצע, כשבכל מדרגה מחיר הביטוח פוחת.
ביטוח לבני גיל הזהבביטוח רכב בגיל הזהב הוא ביטוח שמרכיביו עוטפים בעיקר את המונח "נוחיות". הביטוח הזה יחבוק שירותים שונים כמו למשל שירות VIP לשירותי דרך וגרירה, שליחת טכנאי לבדיקת הרכב במקום או שליחת נציג של חברת הביטוח לקחת את הרכב לטיפול ואפילו לטסטים. בכל חברת ביטוח ניתן למצוא הטבות ושירותים שונים שמתחרים על אותה משבצת לקוחות.
ביטוח לבני גיל הזהב – מחיריםהסיכון לתאונות אצל בני גיל הזהב עולה; אלו אינם נוהגים כפי שנהגים צעירים בני ימינו נוהגים, ועולים על הכביש על אף בעיות מפרקים ומוגבלויות שונות שמונעות מהם להגיב מהר לכל הנקרה על הכביש. כך, למרות "זמן טיסה" נרחב על הכביש עדיין ישלמו יותר על הביטוח.