ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

ביטוח לרכב בגיל מבוגר

ביטוחי רכב בגיל מבוגר מתומחרים במחיר שונה ממחירים לצעירים. הרעיון שעומד מאחורי זה, הוא שמבוגרים נחשבים לשקולים יותר בנהיגתם, נהגים זהירים – אלו שתובעים פחות את חברת הביטוח. יכול להיות שאותם נהגים אכן נפגעו עם הרכב בתאונת דרכים אולם הנזק לא היה מספיק גדול כדי לתבוע את חברת הביטוח וניתן היה "לסגור את העסקה" מול הגורם השלישי בכל מקרה שבו הנזק היה נמוך מדמי ההשתתפות העצמית, או שהרכב תוקן במוסך מבלי להפעיל את הפוליסה. כך, ככל שגיל הנהג עולה יש לו סיכוי להשיג מחיר טוב יותר בביטוח רכב.

ביטוח לנהגים שגילם עדיין לא בין גיל הזהב
נהגים שאינם נהגים צעירים ועדיין לא בני גיל הזהב מקבלים הטבות מחיר בביטוח רכב ככל שגילם עולה – חוץ ממקרים שבהם הנהגים בתוך קבוצת סיכון מוגבר כל שהוא, כמו מי שעשה תאונה בשלוש השנים האחרונות, נשלל רשיונו ועוד. כך, מחלקים לקבוצות גיל של 10 שנים בממוצע, כשבכל מדרגה מחיר הביטוח פוחת.

ביטוח לבני גיל הזהב
ביטוח רכב בגיל הזהב הוא ביטוח שמרכיביו עוטפים בעיקר את המונח "נוחיות". הביטוח הזה יחבוק שירותים שונים כמו למשל שירות VIP לשירותי דרך וגרירה, שליחת טכנאי לבדיקת הרכב במקום או שליחת נציג של חברת הביטוח לקחת את הרכב לטיפול ואפילו לטסטים. בכל חברת ביטוח ניתן למצוא הטבות ושירותים שונים שמתחרים על אותה משבצת לקוחות.

ביטוח לבני גיל הזהב – מחירים
הסיכון לתאונות אצל בני גיל הזהב עולה; אלו אינם נוהגים כפי שנהגים צעירים בני ימינו נוהגים, ועולים על הכביש על אף בעיות מפרקים ומוגבלויות שונות שמונעות מהם להגיב מהר לכל הנקרה על הכביש. כך, למרות "זמן טיסה" נרחב על הכביש עדיין ישלמו יותר על הביטוח.

השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר