ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

תוספות משתלמות בביטוח רכב

בביטוח רכב ישנה אפשרות לקבל תוספות, מעבר לתנאים הבסיסיים. השאלה היא מה מקבלים ממילא בביטוח רכב, מה חייבים לעשות ובמה יש זכות בחירה. כעיקרון ישנם שלושה ביטוחי רכב המתחלקים לשני סוגים – ביטוח פגיעות גוף וביטוח פגיעות רכוש. מדינת ישראל מחייבת כל בעל ובעלת רכב לעשות ביטוח חובה לרכב, ומי שנתפס בנהיגה ללא ביטוח חובה עלול למצוא את עצמו ללא רישיון נהיגה או תחת תנאי מאסר במקרים חמורים. לגבי הביטוח המקיף – לא חלה עליו חובת רכישה – וניתן להוסיף לו תוספות ביטוח שמקנות כיסויים נוספים.

ביטוח מקיף – בסיס ותוספות
בסיס הביטוח המקיף מאפשר לקבל כיסויים על נזקים שנגרמו לרכב, כמו למשל גניבתו, נזק מתאונת דרכים, נזק משיטפונות, התלקחות הרכב ונזק שנעשה לרכב תוך חבלה של אחרים. על הפוליסה הבסיסית הזו שהורכבה על ידי המפקח על הביטוח במדינה, יש עוד תוספות לביטוח רכב אשר עשויות להעניק עוד פיצויים במידה והן נעשו לפני קרות מקרה הביטוח.

אילו תוספות ביטוח מקיף יש?
ישנם שירותים נוספים במסגרת ביטוח רכב שרבים מהנהגים נוהגים להוסיף לפוליסת הביטוח. התוספות האלו כוללות בין השאר שירות גרירת הרכב ושירותי דרך, שירות החלפת גלגל, החלפת ישן בחדש, איכון פוליסת ביטוח או הרחבת VIP, אותה הרחבה שמאפשרת לנציג מחברת הביטוח לטפל בכל הסיטואציה לאחר שילוח המבוטח להמשך דרכו במונית מהמקום.

שירות טכנאי מוסע
ישנה אפשרות לבקש שירותי טכנאי דרך, כאשר הוא מגיע ביחד עם רכב גרר ובודק אם ניתן לתקן את הרכב במקום. גם אם לא, הרכב ייגרר למוסך הקרוב או למוסך שאליו יכוון בעל הרכב. חשוב לוודא כי כל התנאים לביטוח רשומים בפוליסה – לא ניתן לקבל שירות ביטוח על חוזה שנחתם בדיעבד.

השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר