ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

ביטוח נהג צעיר

נהג צעיר בהגדרתו כחוק, הינו כל אדם אשר ברשותו רישיון וגילו נמוך מ-24. יודגש, כי נהוג לבלבל הגדרה זו בהגדרתו של נהג חדש, אשר אוגדת בתוכה כל בעל רישיון לאורך תקופה של פחות משנתיים. כמשתמע מכך, כל נהג חדש הינו למעשה גם נהג צעיר. לאורך השנים, הוכיחו  נתוני הסטטיסטיקה הארצית כי נהגים צעירים מעורבים בתאונות רבות באופן יחסי, ועל כן חברות הביטוח השונות נוטות לגבות מנהגים צעירים פוליסות ביטוח בעלות גבוהה הרבה יותר מזו של נהגים ותיקים.

מהי תוספת המחיר המקובלת עבור ביטוח חובה לנהג צעיר?
תוספת המחיר עבור ביטוח חובה לנהג צעיר יכולה להגיע לאלף שקלים ואף יותר, וזאת במקרים בהם הנהג המדובר אינו בעל היסטוריה של עבירות קודמות. במקרים בהם הפוליסה מיועדת עבור נהג צעיר שהיה מעורב בתאונה או ביצע עבירת תנועה שגררה שלילת רישיון, עלותה גדלה פי כמה ולעיתים אף עלולות חברות הביטוח לספקה. במקרים מסוג זה, נדרש הנהג הצעיר לבטח עצמו ב"פול", שהינו גוף המשותף לכלל חברות הביטוח וייעודו לבטח "מסורבי ביטוח חובה". כיוצא מכך, תעריפיו של "הפול" גבוהים לפחות ב-25% מאלה של הביטוח הרגיל.

מהי תוספת המחיר המקובלת עבור ביטוח מקיף לנהג צעיר?
תוספת המחיר עבור ביטוח מקיף לנהג צעיר, בהתאם לעלות ביטוח החובה, גם היא גבוהה באופן ניכר למול זו של נהג ותיק ויכולה להגיע לפער מחירים של עד אלפי שקלים. בתוך כך ובמקביל, סכום ההשתתפות העצמית הנדרש מנהג צעיר במקרה של נזק לרכב עלול להיות גבוה ב-50% ואף יותר מזה הנדרש מנהג בעל ניסיון.

השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר