ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

חבילת ביטוח לרכב

ביטוח חובה הוא הבסיס לפוליסות לביטוח רכב – לכל נהג חייב להיות ביטוח כזה שהוא בתוקף ומשולם. יחד איתו, ניתן לרכוש גם ביטוח מקיף וביטוח לצד שלישי – אלו ביטוחים שאפילו יותר שימושיים מביטוח החובה. איך ניתן ברכישה של ביטוח מקיף- לחסוך כסף בעתיד? הרעיון הוא, שככל שמשלמים כעת על חבילת ביטוח משלמת, בעתיד אפשר יהיה לחסוך יותר, כלומר – אם יווצר מצב שבו תובעים את הביטוח בביטוח המקיף, הרי שניתן יהיה לקבל החזרי ביטוח בסכומים גבוהים שמכסים את ההוצאה הגדולה (שכידוע תיקון הרכב או שירותים שונים עלולים לעלות כסף רב ובאופן בלתי צפוי ההוצאות רק תופחות).

מה זו חבילת ביטוח רכב?
 החבילה כוללת את שלושת סוגי הביטוח, והכול יחד נמכר במחיר מוזל, כאשר עושים את כל הביטוחים גם יחד דרך חברת ביטוח אחת. החבילה אמורה לכלול ביטוחי חובה, מקיף וצד ג´ – כשהפוליסה הסטנדרטית לצד ג´ תיכלל בתוך הביטוח המקיף. החבילה הזו תשרת את המבוטח לאורך שנה שלמה או פחות, אם כך הוגדר מראש.

מה היתרונות בחבילת ביטוח לרכב?
בחירת חבילה שכוללת את שלושת סוגי הביטוחים לרכב תוכל ליצור חיסכון בזמן – כך שמשווים בין כל החברות את כל הביטוחים גם יחד באופן מרוכז, מקבלים את השירות מאותה חברת ביטוח – לא צריך לחשוב פעמיים איפה בוטחתם בביטוח חובה והיכן במקיף – השירות יעשה באותה שיחת הטלפון עם החברה. היתרון האחרון והבולט הוא המחיר המוזל.

להתרשם מחבילות ביטוח רכב זול
זול הוא עניין יחסי. ביטוח זול – יכול להיות הביטוח היקר של מבוטח אחר, רק משום שישנם נתונים כמו למשל תביעות ביטוח קודמות בשלוש השנים האחרונות או שלילת רישיון. על כן, רצוי לשמוע מגוון הצעות מחיר ולהתחדש בחבילת ביטוח משתלמת שמתאימה.

השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר