ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

ביטוח רכבי אספנות ורכבים מיושנים

יש מכוניות שאנחנו לא אוהבים לשכוח – להיפך – אפשר רק לקוות להיות הבעלים המאושרים של רכב אספנות שמור ונוצץ, כזה שיש לו נוכחות על הכביש. לא תמיד הנוחות בו כובשת, אבל החוויה עושה את כל ההבדל. רכבים כאלו מחויבים בביטוח לרכב, גם אם הם יוצרו בשנים שקדמו לחובת עשיית ביטוח חובה. כל רכב שנמצא תחת בעלות חייב בביטוח חובה, לרבות רכבים שעולים על פני הכביש. אפילו כשרכב האספנות מצווה שלא לעלות על הכביש לאורך זמן מסוים במשך היום, עדיין החוק מחייב לעשות ביטוח רכב אספנות מיוחד.

ביטוח עבור רכבי אספנות
רכבי אספנות מוגדרים כרכבים בני 30 ומעלה, והתנאים לאחזקתם שונים. משרד הרישוי מאשר את רחזקתו בהתאם לנהלי הטסטים שעורכים – כשכל רישיון תקף לחצי שנה, וכן נאסר על הרכב הזה לנסוע בשעות הבוקר בין 7:00-9:00 בימי חול. יתר על כן, יש לעשות ביטוח חובה כחוק. לרוב – עושים גם ביטוח מקיף מתאים כדי לשמור על רכב ששירת כל כך הרבה שנים והוא שמור בקנאות.

ביטוח רכב עבור רכבים מיושנים
רכב מיושן עבר את גיל 19, הוא נחשב כרכב כמעט קשיש. רכב שכזה יזכה למחיר לא משתלם מבחינת הביטוח המקיף לרכב. המחיר יהיה גבוה למדי, ומי שמתכוון לבטח אותו ולהחזיק בו, רצוי שיעשה עסקת ביטוח נבונה, כשהמחיר משתלם – כלומר – מעניק שירות מיטבי ביחס למחיר.

ביטוח מקיף לרכבים של אספנות
הביטוח המקיף לרכבי אספנות יהיה זול יחסית מרכבים אחרים, משום שאלו אינם נוספים לאורך השעתיים העמוסות ביותר ביום, מה שמפחית את הסיכויים להקלע לתאונת דרכים או לגרום נזק לרכב, בשעות שבהן הנהגים ממילא לחוצים. מדובר על הקלות של מאות שקלים בביטוח לרוב. כמו כן – ישנן הנחות נוספות עקב השתייכות למועדונים שונים של רכבי אספנות.

השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר