ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

ביטוח רכב - כיסוי נזקי טבע

בשעת סערה חורפית, יכולות להתרחש תאונות שונות מידי "כוח עליון", כאלו שכולאות דווקא את הרכב שלך לתוכן. יכול להיגרם שיטפון שסוחף את הרכב ומנטרל את המערכות החשמליות שלו, רוח שהופכת את הרכב על צידו או למשל גזע עץ שהחליט ליפול דווקא על הרכב שלכם (בתקווה שזה קרה כשהרכב היה לא מאויש). אלו הן רק דוגמאות שמתייחסות לנזקי מזג אויר ויכולות לקרות בכל רגע. כאשר הרכב נפגע מכך, יש לו כיסוי ביטוח מקיף – בתנאי ששולם מראש. נזקי הטבע הללו כלולים בפוליסת ביטוח סטנדרטית, אולם ניתן לשנות את הסכומים להחזרים.

מה ההבדל בין נזקי טבע לאסונות טבע?
בביטוח מקיף לרכב לא תמיד מקבלים פיצוי. למעשה, הפוליסה הסטנדרטית כוללת בתוכה באופן אוטומטי את הכיסויים לאור נזקי טבע שנעשו לרכב, אולם היא לא תכלול את אסונות הטבע, כמו לדוגמה רעידת אדמה (ממילא ידוע כי זה קורה אחת ל-100 שנים בישראל), שטפונות או התפרצות של הר געש (בישראל ממילא ישנם שרידי הר געש אולם אינם פעילים).

האם מחייבים בתוספת כספית?
ביטוח רכב מקיף מכסה ממילא על אותן תופעות של נזקי טבע, או על מקרי ביטוח שנוצרו כתוצאה מאותם נזקי טבע – לרבות גניבת הרכב. האם מחייבים בגין כך בתוספת כספית? התוספת הכספית תתרחש אם וכאשר המבוטח ירצה להרחיב ולהעלות את תקרת הביטוח ואת סכומי ההחזר בגין המקרה.

השוואת מחיר ביטוח מקיף

כדי להבין איזה ביטוח יותר טוב מהשני מבחינת כיסויי נזקי טבע, יש לעשות השוואת ביטוח מקיף. ההשוואה מתבצעת תוך השארת פרטי התקשרות באתר האינטרנט, ונציגי הביטוח חוזרים על מנת לתת א הפרטים לעומק לגבי כל פוליסת ביטוח שיציעו למבוטח, לרבות דמי השתתפות עצמית שיש לברר.
 

השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר