ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

ביטוח רכב - דברים שרצוי לדעת

באופן פרדוקסלי ניתן לומר, כי דווקא הביטוח המקיף, שבו יש שימוש רב יותר מאשר בביטוח חובה, אינו מחויב על פי החוק. מאידך, ביטוח חובה מחויב על פי חוק – כלומר, כל בעל רכב חייב לעשות ביטוח חובה שהוא בתוקף ומשולם – באופן רציף לפוליסה הקודמת. הרעיון שעומד מאחורי זה מסבר את האוזן, ונעוץ במהות הביטוחים ובמטרתם; ביטוח חובה מטפל בפגיעות גוף של נוסעים, נהג והולכי רגל ומעניק כיסוי במקרים אלו – מחובת בעלי הביטוח להפעיל אותו במקרה של פגיעה. ביטוח מקיף מעניק כיסוי על פגיעות רכוש – והמבוטח יכול להחליט אם להפעיל אותו או לא.

כמה עולה ביטוח לרכב?
ביטוח רכב יכול להגיע למחיר של אלפי שקלים; תחילה ביטוח חובה, לאחר מכן – ביטוח מקיף שעולה כמה אלפי שקלים בנפרד וכולל בתוכו גם סטנדרט של פוליסת צד ג´. מלבד ביטוח חובה שהוא בלתי נמנע, נתן לבחור לעשות את הביטוחים האחרים או להמנע מלעשות אותם, ולקחת בחשבון שלא יהיה כיסוי בזמן של הוצאות כספים עבור פגיעה ברכוש.

איך משקללים את המחיר?
המחיר בביטוח רכב  אינו מחיר אחיד, הוא מחיר מותאם לכל נהג ונהגת בנפרד. כמו כן, המחירים עצמם משתנים – ולא ניתן למשוך את תוקף הביטוח אוטומטית אצל אותה חברת ביטוח לאחר תפוגת התוקף. המשמעות היא, שצריך ליצור קשר עם חברת הביטוח אחת לשנה לפחות, על מנת לחדש את הביטוח בתנאים המשתנים החדשים.

למצוא הצעת מחיר נוחה
יש ליצור קשר עם חברות הביטוח כד לקבל מנציגי ביטוח רכב הצעה למחיר ביטוח סביר, זול יחסית ומשתלם. ניתן להשאיר פרטים באתר האינטרנט, ומספר נציגים חוזרים עם הצעות מחיר שונות על מנת שיהיה ניתן להשוות בין המחירים ולקבל את ההצעה הטובה ביותר.

השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר