ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

מהם כתבי שירות לפוליסת ביטוח צד ג

פוליסה לצד שלישי היא פוליסה שבעלי רכבים פרטיים בעיקר לא נוטים לפנות לה מחשבה, משום שהם מקבלים את החוזה הסטנדרטי בתוך פוליסת הביטוח המקיף. עם זאת, כל נהג או בעל רכב יכול להזדקק יום אחד לביטוח זה, על מנת שיהיה לו מענה כלכלי לכיסוי ההוצאות והתביעה בגין נזק לרכוש של אחרים. הביטוח לצד שלישי יתן  מעניק גם כיסויים נוספים כהרחבה לביטוח חובה, בתמורה לתוספת מחיר לפוליסה. הפוליסה הזו מעניקה כיסוי בעיקר למי שנתבע בגין פגיעה בכל רכוש שהוא, לרבות שילוט ורמזורים, גדרות הפרדה, חלונות ראווה, מבני מגורים או מכוניות.

מה הם כתבי שירות?
כתבי שירות אלו סעיפי פוליסה המעניקים כיסויים מורחבים – ובביטוח צד ש´, מדובר על שירותי דרך וגרירה מהיכן שהתבצעה התאונה, ביטוח שבר שמשות, צמצום דמי השתתפת עצמית ועוד תנאים וכיסויים בפוליסת ביטוח רכב שאינם נמצאים בפוליסה הסטנדרטית ומעניקים מענה למקרים ממוקדים שונים. לרוב, ניתן לבחור לשלם על כל כיסוי שכזה בנפרד.

השוואה בין חברות הביטוח
היות וניתן לרכוש את פוליסת ביטוח לצד שלישי באופן נפרד משאר הפוליסות, אפשר להשוות לה מחירים בנפרד ולנתח לעומק על מה מקבלים החזרים, ועל מה משלמים את סכום הכסף לחברת הביטוח. המידע הזה שימושי ביותר ורלבנטי בעיקר לאותה תקופה שבה משווים מחירים, משום שהמחירים משתנים באופן גורף אחת לתקופה.

מה מסתתר מאחורי הנושא של השוואת מחירים בביטוח רכב?
השוואת המחירים בביטוח רכב היא האפשרות להשאיר פרטי התקשרות באחד מאתרי האינטרנט להשוואות מחירי ביטוח רכב, ולהמתין להתקשרות מהירה של נציגי חברת הביטוח. תוך כדי השיחות עימם, ניתן להשוות בין הסעיפים השונים – לרבות מה הם כוללים ומה המחיר שיציעו בעד כל כיסוי.

השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר