ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

דמי השתתפות עצמית בפוליסת ביטוח רכב

פוליסת ביטוח מקיף לרכב מעניקה לבעל הרכב כיסוי כנגד פגיעה בכלי רכב המבוטח במקרים שונים כמו, תאונת דרכים, תאונה, גניבה, פריצה וכדומה. גובה הפיצויים הניתן על ידי חברת הביטוח משתנה בין חברה לחברה ונגזר ממגוון רחב של פרמטרים. גובה דמי ההשתתפות העצמית שנקבעה בפוליסה, מספר התביעות בתקופת הביטוח, אחוז הנזק שנגרם לרכב ביחס לערכו הכולל, גובה ירידת ערכו של הרכב ועלות התיקון של הרכב.

השפעת הקימום (השבת ערך הרכב) וגובה גבול האחריות
גובה האחריות של הרכב נקבע על פי שוויו הכולל של הרכב, על פי שיטה זו גם כאשר גובה הנזק הוא 100 אחוז מערכו של הרכב גובה הפיצוי שינתן יהיה בגובה הנזק שנגרםץ גובה גבול האחרויות נקבע על פי סף מסוים אשר מעבר אליו חברות הביטוח לא אחראיות על כיסוי הנזק שנגרם. בביטוחים מקיפים מוגדר גם גבול ביטוח צד ג´, הקובע גבול אחריות לפגיעה בנזק או ברכוש שמעורב בתאונה. כלומר במידה וחברת הביטוח משפה עבור נזק של עד מיליון והנזק היה מעל, המבוטח ישא בגובה ההפרש מכיסו.

דמי השתתפות עצמית
כאשר מוגשת תביעת ביטוח לחברת ביטוח קיימת עלות מסוימת הנדרשת לצורת הגשת התביעה ועיבודה. כחלק מהתהליך יש להשכיר שמאי שיעריך את גובה הנזק, הדפסות וניירת, תשלומים לסוכני ביטוח שמטפלים בתביעות ועוד. כמו כן קיים חשש מצד חברות הביטוח שבמידה וחברות הביטוח יכסו את כל הנזק ללא השתתפות מצד הלקוח העינייין יעודד נהיגה חסרת אחריות ולא זהירה, זאת לצד הגשת תביעות סרק רבות. בשל הסיבות הללו לרוב נגבים דמי השתתפות עצמית מהמבוטחים.

גובה דמי ההשתתפות העצמית
גובה דמי ההשתתפות העצמית נקבעים באופן ייחודי לכל חברת ביטוח. כל חברה קובעת לעצמה את גובה המחיר שהיא מוכנה לספוג על מנת להשיא את רווחיה ולשמור על האיזון. כיום ניתן להקטין או להגדיל את גובה ההשתתפות העצמית על ידי משחק עם תשלום הפוליסה החודשי. ככל שהתשלום החודשי גבוה יותר, כך ההשתתפות העצמית תיהיה נמוכה יותר. כיום ישנם גם מבצים בהם חברות הביטוח מקנות הנחות או קנסות בגוה ההשתתפות העצמית. נהגים זהירים יותר זוכים להנחות בעוד שנהגים צעירים עם עבירות זוכים למעיין קנסות שבאים לידי ביטוי בדמי ההשתתפות העצמית.



השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר