ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

חייבים ביטוח למכונית?

חושבים שזה לא יתכן שמחיר הביטוח עלה בעשרות אחוזים משנה שעברה לשנה? במה שונה הצעת המחיר ששולחת לכם חברת הביטוח והאם היא יכולה להאריך לכם את תקופת החוזה באופן אוטומטי? יכול להיות שהמחיר שלא השתנה אצלה הוא דווקא מחיר שמשחק לרעתכם. חשוב לבדוק לפני כל חידוש ביטוח רכב מה אומר המחיר, ולהשוות זאת מול מספר חברות ביטוח רכב אחרות. ההצעה שתקבלו צריכה להתאים לכם וגם לכיס, ורצוי להפוך את הפוליסה למשתלמת – מפני שבכל מקרה כנראה שתצטרכו לרכוש פוליסת ביטוח – לפחות ביטוח חובה, לרכב הפרטי שלכם.

חידוש אוטומטי של פוליסות ביטוח רכב – לא בישראל
הפוליסות בביטוח רכב בישראל אינן מתחדשות באופן אוטומטי. חברות הביטוח יכולות לחדש אותן לאחר סיום תוקף הפוליסה – כלומר לאחר שנה, אולם אין זה חוקי ללא הסכמה והבנה מלאה של המבוטח. רבים מבעלי הפוליסות מקבלים כחודש לפני סיום תקופת הביטוח מכתב הבייתה כי חברת הביטוח תשמח לחדש לכם את הפוליסה אצלה – ובמילים אחרות להמשיך באותם התנאים. הלקוח חייב לתת את הסכמתו באופן מתועד על מנת שזה יצא לפועל.

איזה ביטוח חייבים יותר ואיזה פחות?
יש שלושה סוגי ביטוחי רכב, כשרק אחד מהם נדרש על פי החוק – נסיעה ללא ביטוח חובה נחשבת לעבירה פלילית. שני הביטוחים האחרים יותר שמישים אמנם – ביטוח מקיף וביטוח צד ג´, אולם אינם מחויבים על פי החוק. ביטוח מקיף עולה ברוב המקרים יקר יותר משאר הביטוחים גם- יחד.

איך להשיג ביטוח מקיף זול?
השיטה הנפוצה להשגת ביטוח מקיף זול היא השוואת מחירים. הדרך להשוות היא להשאיר פרטי התקשרות באתר אינטרנט בדף מקוון להשוואת מחירי ביטוח, ולאחר השארת הפרטים להמתין לחזרתם של נציגי חברות ביטוח שונים – שמעניקים הצעות מחיר שונות שגם הן אינן המילה האחרונה במיקוח.

השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר