ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

על סוגי ביטוחים לרכב וחשיבותם

במדינת ישראל על מנת לעלות על הכבישים ולהנות מחווית נהיגה לא מספיקה קניית הרכב אלא יש להצטייד בסוגי הביטוחים המתאימים. כיום קיימים מספר סוגי ביטוח בארצנו כאשר אחד מהם מחויב על פי החוק. ביטוח החובה נועד לכסות מפני עלויות שנגרמות כתוצאה מפגיעה בגוף. הביטוח מכסה הן את הנהג והן מעורבים אחרים שקשורים לתאונה או לפגיעה.

שאר סוגי הביטוח הקיימים
כפי שהוזכר לעיל הביטוח הראשון והחשוב ביותר הינו ביטוח חובה. כמו כן קיימים ביטוחים נוספים שנועדו לכסות עלויות שונות שנגרמות לרכוש, או של המבוטח או של מעורבים אחרים בתאונה. ביטוחים אלו מתחלקים לשניים, ביטוח צד ג´´ וביטוח המקיף. ביטוח צד ג´ נועד לכסות עלויות שנגרמות כתוצאה מפגיעה ברכב אחר או רכוש. הביטוח מכסה אך ורק את הרכב האחר ולא את הרכב המבוטח. הביטוח המקיף לעומת זאת, מכסה את כל סוגי הנזקים הקיימים.

הביטוח המקיף
הביטוח המקיף הינו הביטוח הכוללני והרחב ביותר שניתן לרכוש כיום. חשוב לזכור שביטוח זה אינו בא להחליף את ביטוח החובה אלא הוא משלים אותו, כלומר גם במידה ורכשתם ביטוח מקיף יש להצטייד בביטוח חובה. ביטוח זה מכסה מפניעלויות שנגרמות כתוצאה מתאונה, גניבה, השחתה, פגיעה או כל דבר אחר אשר מסב נזק ברכוש לרכב או לרכבים אחרים. כיום לא כל רכב שווה ואפשרי לבטח בביטוח זה. עבור רכבים ישנים יתכן שלא ישתלם לבטחו בביטוח זה כיוון שהעלויות יהיו גבוהות מאוד ביחס לתשלום החודשי.

הרחבות לביטוח
ישנן פוליסות שונות לביטוח מקיף אשר כוללות הרחבות מסוימות שנוגעות לעוד אלמנטים ברכב. חלקן מציעות שרותי גרירה במידת הצורך, ביטוח שמשות, ביטוח דברי יוקרה ועוד. יש לבחון היטב איזה סוג ביטוח רוכשים וכיצד ניתן להפיק את המקסימיום בהתאם לצרכים. כלומר עבור זוג מבוגר, יתכן שעדיף להזמין את הפוליסה הרחבה ביותר שכוללת גם שרותי חילוץ והחלפת גלגל. עבור אשנים עם רכבי יוקרה הרחבת הפוליסה למוצרי יוקרה ולכיסוי רחב יותר תיהיה הבחירה הנכונה.





השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר