ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

מה מסתתר מאחורי הנושא של השוואת מחירים בביטוח רכב?

הליך הרכישה בביטוח רכב תלוי ברוכש הפוליסה, כשכיום ניתן לעשות ביטוח גם תוך כרבע שעה. מחיר הפוליסה יכול להיות תלוי גם הוא ברוכש הפוליסה, ככל הניתן. מי שרוכש פוליסה בודק מה המחירים הקיימים כיום בשוק לפוליסות ביטוחי הרכב השונים – ובוחן כל סוג בפרד כדי לקבל תמונה מדויקת – איפה יותר משתלם לעשות את הביטוחים. אז כמה עולה ביטוח חובה? את זה אפשר למצוא מיד דרך רשת האינטרנט, במחירים שאינם ברי מיקוח. מזינים את כל הפרטים ומקבלים לוח מחירים בסדר עולה.

האם המחיר הזול ביותר הוא הטוב ביותר?
אם נגדיר מחיר "טוב" כמחיר משתלם בביטוח רכב, הרי שלא ניגש מיד לביטוח רכב הזול ביותר. סביר להניח, שבביטוח חובה שכזה תקרת הביטוח לא תהיה גבוהה – כגובה ההשקעה. לעומת זאת, מי שניגש למחיר היקר ביותר גם עלול להפסיד הרבה באותה שנה אילו לא תבע את חברת הביטוח בנושא ביטוח חובה. אם כן, רצוי למצוא מחיר ממוצע.

מה מסתתר מאחורי הצעות מחיר ביטוח רכב מקיף?
ביטוח מקיף הוא ביטוח שיש בו סעיפי בסיס וסעיפי זכות. לא כל המבוטחים מודעים לעניין – אולם כך ניתן להתאים את הביטוח עבור אותו נהג. אילו הוא מעוניין בשירותי דרך, בביטוח שבר שמשה, בביטוח מערכת הסטריאו שלו – הוא יוסיף תוספת מחיר. הוא יכול שלא להיות מעוניין בכך ולהסיר את התוספות לחלוטין או לשחק במחירי הסעיפים בפוליסה.

השוואת מחירים – מי הנציגים שמתקשרים?
מאחורי כל אתר אינטרנט שמציע השוואת מחירים בין החברות ישנו מספר חברות ביטוח מסוים שעומד בהתקשרות מול הלקוח. כך ישנה אלימינציה ראשונית מול חברות הביטוח האחרות, ומבחר ההצעות מצטמצם וייצוגי. רצוי להכין רשימה מיוחדת להשוואה מולם של קריטריונים חשובים. השקיעו קצת עם השוואה על מחברת, טבלה בוורד ואפילו על לוח מחיק גדול שיעזור לכם לראות את כל הנתונים.

השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר