ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

כיצד נקבעת הפרמיה עבור ביטוח רכב ליום

 הכוונה בביטוח רכב ליום אחד היא ביטוח רכב לתקופות קצרות מהמקובל, לרוב נוהגים לבטח רכב לתקופות קבועות וידועות מראש של שנה. למעשה לא ניתן לרכוש ביטוח רכב ליום אחד אך ניתן במידת הצורך לרכוש ביטוח רכב לתקופות קצרות. ביטוח רכב לתקופה קצרה מתאים למקרים ייחודיים, למשל כאשר יש רכב ישן שלא נסעו בו זמן רב ומעונינים להעבירו ממקום למקום. כיום יש חברות המאפשרות לרכוש ביטוח לתקופות קצרות, החוק מגדיר את המינימום כשבוע, כלומר מינימום של שבעה ימים.

כיצד נקבעת הפרמיה לתקופה קצרה ?
כמו שהחוק מגדיר את התקופה הקצרה ביותר לביטוח חובה כך הוא גם מגדיר את גובה הפרמיה המתבקשת. יש לשלם חמישה אחוזים מהפרמיה השנתיתי ועל כל יום נוסך יש לשלם תוספת של שלושהאחוזים. כל חברות הביטוח מחויבות לתעריפים אלו על פי חוק, אלא אם כן ניתן להם אישור מהמפקח על הביטוח מטעם משרד האוצר.

האם יש חברות שמסרבות לבטח לתקופה קצרה ?
כיום ישנן חברות ביטוח שנמנעות מלבטח לתקופה קצרה כיוון שפוליסה זו כמעט ולא רווחית. זו גם הסיבה שלא ניתן למצוא פוליסה ליום אחד בלבד, חברות הביטוח מפסידות בסופו של דבר מסוג כזה של עסקאות. הניירת הבירוקרטית, הייעוץ הביטוחי שניתן, ההתכתבויות השונות כל אלו הופכים את הפוליסה ליום אחד ללא רווחית כלל.

כיצד לרכוש את הפוליסה ?
כפי שראינו והוזכר לעיל, פוליסה ליום אחד לא ניתנת לרכישה בגלל העדר הרווח שהיא יוצרת. הפיתרון הינו רכישת פוליסה לשבוע אחד בפרמיה קבועה מראש. חשוב לזכור לעשות השוואת ביטוחי רכב בטרם מחליטים היכן לרכוש את הפוליסה. כיום אחת הדרכים המומלצות היא באמצעות האינטרנט. האינטרנט מאפשר גישה קלה ונוחה לקבלת כל האינפורמציה הרלוונטית לרכישת ביטוח. כמו כן אתרים אלו מאפשרים להשאיר את כל הפרטים על מנת שנציג שירות יחזור עם הצעה.




השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר