ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

הגורמים השונים בביטוח מקיף לרכב

בניגוד לביטוח חובה, ביטוח מקיף אינו ביטוח אשר עליו חלה חובת הרכישה וזאת מכיוון שבעוד שביטוח חובה מעניק כיסוי מפני נזקי גוף ונפש, הרי שביטוח מקיף מעניק כיסוי כנגד נזקי קניין – כלומר נזקים לרכב עצמו לרכבים של אחרים בשעת תאונה. לעצרנו, אין כיום אפשרות לרכוש ביטוח אשר ישמור על הקניין בשעת תאונה, אולם בעזרת ביטוח מקיף ניתן להגיע לדבר הקרוב ביותר והוא כיסוי שווה ערך לנזק שנגרם כך שהנזק הכספי שנגרם לנו לא יורגש בפועל.

מפני מה מגן ביטוח מקיף
ביטוח מקיף לרכב מגן מפני נזק שנגרם לרכב עקב אש, התהפכות, התנגשות, שריפה, שיטפון, סופות, תאונות מכל סוג שהוא וכן מפני גניבה, ניסיון גניבה, נזקים עקב ניסיון גניבה או גניבה וכדומה. ביטוח ממקיף לרכב מכיל בתוכו גם את כל סעיפי ביטוח צד ג´ כך שהוא מעניק כיסוי מפני נזקים שנגרמים לגורם צד שלישי (רכב אחר, עמודים, גדר, חומר וכדומה) ומפני תביעות של גורמים צד שלישי (אשר מפנים את תביעותיהם כנגד חברת הביטוח ולא כנגד הנהג עצמו).

מה צריך לדעת על ביטוח מקיף?
ישנם מספר דברים חשובים שצריך לדעת לפני שרוכשים ביטוח מקיף, לדוגמה: מהם השיקולים שעל פיהם נקבעים הפרמיות השונות. כיום ישנם חברות ביטוח אשר לא מעוניינות לבטח אנשים בעלי רקורד "עשיר", ועל כן חשוב לבדוק תחילה האם אתם עומדים בדרישות הראשוניות של החברה. לאחר מכן יש צורך לבדוק מה הם הקריטריונים אשר משפיעים על מחיר הפרמייה כמו גיל הנהג, מספר שנים על הכביש, סוג הרכב, נפח מנוע וכדומה.

סקר שוק
כיום מוצעים בשוק הרכב הצעות רבות ומגוונות וזאת בעיקר בגלל שהפיקוח על הביטוח הוסר, דבר אשר הוביל גם לירידת מחירים עקב התחרותיות הרבה. לכן, רכישה של ביטוח מקיף יש לעשות רק לאחר קבלה של מספר הצעות מחיר והשוואה ביניהם.

השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר