ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

סקירה חודשית יולי 2012

ליגת הכדורגל בארץ השנה הראתה לקראת סוף העונה שיש עוד מה ללמוד מתחרות עסקית ואפילו שהיא ספורטיבית. לעומת זאת, ניתן לקחת דוגמה מליגת חברות הביטוח לרכב, אשר מדי חודש עורכת תקציב שונה לכל פוליסת ביטוח – או אם תרצו לחוזה מול השחקן – המבוטח, והכול כדי להציע למבוטח פוליסה מתאימה יותר בתנאיה ותקציב משתלם לקבוצת הביטוח עצמה. גם החודש, אנו עורכים השוואה בין פוליסות ביטוח רכב כשהשחקן הראשי הוא נהג בן 35 שיש לו רישיון נהיגה 15 שנים, עשה שתי תאונות בשנתיים האחרונות, ללא שלילות רישיון ועם רכב חשמלי נפח מנוע 2200 סמ"ק שיש בו כריות אויר.

מ- 14 מי יוצאת?
ישנן 14 חברות ביטוח שישרתו אותנו על תקן קבוצות שחושקות באותו שחקן בן 35 ברמה משתנה. איך אנחנו יודעים שהאינטרס להשיג את השחקן שונה מקבוצה לקבוצה? משום שהמחירים שונים. המחירים שהיא תציע לשחקן כדי לרכוש ביטוח חובה לרכב יכולים להשתנות ולעלות גם במקרה הספציפי שמולנו, משום שאותו שחקן בן 35 תבע את חברת הביטוח פעמיים בשנה האחרונה. אז באיזו קבוצה יבחר לשחק?

מהזולה ועד ליקרה
מתוך מבחן בין 14 חברות הביטוח באמצעות מחשבון ביטוח חובה, עולה כי חברת מגדל ביטוח היא הזולה ביותר 1,319 ₪.  מכאן ואילך ההצעות מתייקרות. המקום השני – הכשרה חברה לביטוח תציע ב- 40 שקלים יותר, ההבדל בין מקום ראשון לרביעי – כלל חברה לביטוח מתנפח בעוד 281 שקלים,  כשהחברה היקרה ביותר, למעט הפול, תציע מחיר של 2,825 שקלים – כלומר הפרש של עוד 1,506 מהביטוח הזול ביותר.

מדוע ההפרשים במחירים משמעותיים מחברה אחת לשניה?
הנתון הקריטי כאן הוא בעיקר תביעות הביטוח שעשה המבוטח בשנים האחרונות. שחקן שסוחב איתו "פציעות" כאלו, ישלם ביוקר; אם הוא משלם את המחיר הזול ביותר 1,319 שקלים – יכול להיות שההוצאה הכבדה יותר תגיע דווקא בשעה שיתבע את חברת הביטוח – באמצעות דמי השתתפות גבוהים. כך, כל חברת ביטוח יוזמת את המחיר שנראה לה יותר רווחי עבורה.

השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר