ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

מה לשים לב כאשר עושים ביטוח לרכב?

נתחיל עם הסבר קצר על הביטוחים השונים: הביטוח הבסיסי, הראשוני והכי חשוב שיש להכיר הוא ביטוח חובה לרכב. כשמו כן הוא, ביטוח חובה הוא ביטוח אשר מחוייב על פי חוק לכל אדם בעל רכב מנועי והוא מקנה כיסוי מפני נזקי גוף ונפש אשר יכולים להגירם כתוצאה מפגיעה עם הרכב. ביטוח זה הוא הביטוח החשוב ביותר מבין ה-3 בגלל אופי הנזק שיכול להיגרם – נזק גופני או נפשי לאדם אינו באמת מוגבל כאשר ממירים אותו לכסף.

ביטוח צד ג´ ומקיף
סוג ביטוח נוסף שהוא גם השני הכי נפוץ הוא ביטוח צד ג´ כאשר ביטוח זה מקנה כיסוי מפני נזקי גוף שלישי שנגרמים עקב תאונה. הפופולאריות שלו נובעת מכך שעלותו היא יחסית זולה אולם התמורה שלו במקרה של נזק יכולה להיות עצומה – רק דמיינו תאונה עם רכב מרצדס עם נזק של 50 אלף שקל. ביטוח מקיף הוא הביטוח הגדול ביותר והוא בעצם מוגדר כביטוח רכוש לרכב והוא מעניק כיסוי כנגד גניבה, תאונה, שריפה וכדומה.

קריטריונים לביטוח
כל כלי רכב, עצם היותו שונה מהשני, הוא בעל תעריף משל עצמו. לדוגמה, כלי רכב דו גלגלי הוא בעל תעריף הביטוח הגבוה ביותר שכן פוטנציאל התאונה והנזק שלו הוא הגבוה ביותר שיש. קריטריונים נוספים שקשורים לרכב הם סוג הרכב, שנת הייצור שלו, אביזרי בטיחות קיימים, גימור וכן עד כמה הוא נפוץ או נחשב לגניב.

השתתפות עצמית
עצם העובדה כי אתם משלמים על ביטוח לא אומר שכן מסתיים הסיפור. בעת תאונה, תידרשו לשלם את סכום ההשתתפות העצמית כפי שנקבע בחוזה שלכם עם חברת הביטוח. בדרך כלל מדובר בסכומי כסף זניחים ביחס לנזק התאונה שנגרם, אולם אין זה אומר שהסכום עצמו הוא נמוך, האמת היא, שהסכום נע בין 500 ש"ח ל-3000 ש"ח.

השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר