ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

צרכנים חכמים מבצעים השוואת ביטוח מקיף לרכב

פוליסת ביטוח מקיף הוא פונקציה של מיקוח נכון ואפשרות להשוואת מחירים. סביר להניח שכבר ההצעה הראשונה לא תהיה משתלמת, למרות שהיא תישמע כזו. יש לחקור לעומק לפשר סעיפי הפוליסה, להבין מה סכום ההשקעה שלכם אל מול ההחזרים במידת הצורך (ונקווה שלא תצטרכו). ראשית, חשוב לדעת שחלק מהסעיפים בביטוח מקיף לרכב הינם בסיסיים בפוליסה, וחלק אחר הוא בגדר תוספת ביטוח, שאין חובה לעשותם במסגרת הפוליסה. תוספות כמו למשל אובדן של מפתח או ארנק אפשריות משום שלעולם מדובר במקרים בלתי צפויים, וזה עדיין שיקול של תועלת.

ביטוח מקיף לרכב מה זה חוסך?
אלפי שקלים בשנה, והייתם מעוניינים להבין מה תהיה התועלת לעניין? תוספת לביטוח יכולה להיות משמעותית כשהרכב נזקק לכיסוי גרירה וחילוץ או שירות דרך של טכנאי בכל מקום בארץ. כשישנו כיסוי שכזה, אפשר לחסוך המתנה מרובה לגרר אלא לקבל שירות מותנה על פי הפוליסה, וכל זאת אפילו במחיר נמוך יותר מהזמנה פרטית של השירות.

גובה הפיצויים – מהו?
עם השנים, הצרכן הנבון יודע שמגיע לו יותר – יותר ממה שמוצע לו לפחות באופן התחלתי מנציג המכירות. הוא יכול לחתור ולהשיג הנחות נוספות. השאלה היא אם ההנחות הללו לא חרב פיפיות. גובה הפיצויים עלול להיות נמוך ממש כשם שהוזילו לכם את המחיר, או שתצטרכו בביטוח רכב השתתפות עצמית גבוהים.

ההשוואה קלה ומהירה יחסית
ההליך הוא הזנת פרטי התקשרות לאתר האינטרנט, ומי שרואה את פרטי ההתקשרות הללו מן הצד השני הוא נציג מכירות של אחת ממספר חברות ביטוח. כך ובתוך זמן קצר, יש לצפות להתקשרות הנציגים בשעות הפעילות בשבוע, ולקבל הצעות מחיר. רצוי להכין שאלות קבועות כדי להשוות בין הנתונים של כל החברות והמחירים שתצענה.


השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר