ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

ביטוח רכב היכן לקנות?

בשנים האחרונות ניראה כי עולם ביטוח הרכב הצטרף לשאר התחומים הקיימים והחל לפרסם עצמו בצורה אגרסיבית בכל ערוצי התקשורת השונים. כולם מכירים את הפרסומות הצבעוניות והמושקעות של חברות הביטוח השונות. משווקי הביטוח למדו את הרגלי המבטח הפוטנציאלי והחלו לפנות אליו דרך ערוצים אלו. כיום ישנם שלושה דרכים דרכן ניתן לרכוש ביטוח רכב. סוכן ביטוח, האופציה הותיקה ביותר, חברות הביטוח וכיום הדרך החדשה יותר דרך האינטרנט.

סוכן הביטוח המושלם לרכב שלכם
רכישת ביטוח דרך סוכן היא האופציה הישנה והמוכרת לכולם. עד לפני מספר שנים אופציה זו הייתה היחידה שקיימת ורק דרכה רכשו נהגים ביטוחי רכב שונים. היתרון הגדול של ביטוח זה הוא היחס האישי ממנו נהנה הלקוח, סוכן הביטוח הוא דמות מוכרת שמדברת עם האדם ללא כל תיוום והמתנה לנציגי שירות שונים. סוכן הביטוח מקצר הליכים וחוסך פרוצדורה רבה ובירוקרטיה. יש לזכור שלמרות כל האלמנטים החיוביים, סוכן ביטוח מייצג לעיתים את חברות הביטוח ועל כן הוא פועל על פי האינטרסים שלהם. ביקורת נוספת הינה המחיר, יש האומרים שבל התיווך סוכן הביטוח גובה מחיר יקר יותר מחברות הביטוח עצמןץ

חברת הביטוח כאופציה נוספת
האופציה השניה לרכישת ביטוח היא דרך חברות הביטוח עצמן. חברות הביטוח הם גופים גדולים המצוידים בנציגי שירות ובמנגנון עבודה יעיל. החברות מציגות את היתרון במחיר עקב גודלן הרב זאת בגלל החסכון בעמלות שונות, כמו כן החברה יכולה לפעול באופן מיידי בלי בזבוז זמן ובירוקרטיה שסוכן עלול להיתקל בהם. המתנגדים לשיטה זו יאמרו שהם מעדיפים את היחס האישי שמספק סוכן הביטוח אל מול הנציגים הטלפונים השונים שאין עימן שום קשר אישי.

רכישת ביטוח דרך רשת האינטרנט
כיום לכל סוכן ביטוח כמעט ולכל חברת ביטוח יש אתר אינטרנט בו הם מציעים את הביטוחים השונים, החל מהשוואות מחירים וכלה במכירה פיזית. רכישת ביטוח באינטרנט היא דרך מהירה עד מאוד לרכוש ביטוח. כל מה שיש לעשות הוא להזין פרטים ונציג מטעם חברה יחזור עם הצעה תפורה אישית. ברוב המקרים דרך זו היא הזולה ביותר לרכישת ביטוח. החסרון העיקרי בשיטה זו הוא החוסר ביחס אישי, כמו כן  אנשים עדיין חוששים להשאיר פרטי כרטיס אשראי ברשת ועל כן יקח מעט זמן עד ששיטה זו תתפוץ תאוצה, אך אין ספק שרגע זה יגיע בקרוב.


השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר