ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

מהו ביטוח מקיף לרכב ומדוע מומלץ לעשותו?

ההתקשרות עם חברת ביטוח רכב נעשית ממילא משום שכל בעל רכב מחויב לביטוח חובה. לאחר מכן, עומדים מולו השיקולים שמובילים אותו לרכוש את הביטוחים האחרים הקשורים לרכוש. ביטוח מקיף ממילא כולל את ביטוח צד ג´ הסטנדרטי בדרך כלל, ופה לא תמיד מדובר בפריבילגיה, אלא באחריות כדי שלא להקלע להוצאות כספיות גבוהות בהרבה ממה שמשלמים לחברת הביטוח לאורך השנה. בעניין ביטוח מקיף, עושים אבחנה בין מקיף לרכבים פרטיים, ובין מקיף של משאיות או רכבים מעל ל- 4 טון – כשנשענים על פוליסה סטנדרטית עליה מוסיפים עוד הרחבות.

ביטוח מקיף לרכב
פוליסת ביטוח הרכב שלך יכול לכלול גם את מה שקשור לפגיעות פיזיות ברכב. הביטוח הזה מעניק כיסוי לרכבים שנגנבו, נפרצו או שהיה ניסיון פריצה והחלון למשל נשבר, כיסוי לרכבים שנשרפו, נקלעו לשיטפון והושבתו, החליקו, פגעו בעצם ועשו תאונת דרכים. מי שמעוניין בהרחבות שחשובות לא פחות יוסיפו על כך תוספת ביטוח בתשלום מראש.

האם יש תוספות לרכב?
מי שבנה ברכב תוספות – אלו אשר מחייבות רישום ברישיון הנהיגה, או תוספות יקרות כמו למשל רדיו דיסק ומערכת שמע יקרים או כל מערכת אלקטרונית אחרת שחשובה לבעל הרכב, אפשר לבטח אותם בנפרד. כאשר מצרפים עוד תוספות לרכב – תוספות לביטוח מקיף נדרשות ואפילו מתבקשות.

כיסויים שאפשר להוסיף לביטוח מקיף
מלבד מערכות אלקטרוניות שנמצאות ברכב, חשוב לבטח כל דבר שיש לו ערך – כמו תוספות ברכב, לקבל שירותי חילוף, שירותי דרך וגרר, אפשר לקבל שירותי VIP שונים על הדרך, רכב חלופי, פיצויים על טוטל לוס, דמי כינון פוליסה, שכ"ט עורך דין וגם הרחבות לביטוח צד ג´ וביטוח חובה. ישנם כיסויים נוספים שכל חברת ביטוח מוצאת לנכון לשלבם בפוליסה ותציע לכם.

השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר