ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

מיגונים נדרשים עבור ביטוח רכב מקיף

חברות ביטוח חשדניות במקצת לגבי המבוטחים שהן מכניסות אל שורותיהן, ויכולות לסנן את הלקוחות על פי המחירים שהן תצענה להם. למחירי ביטוח רכב אלו ישנו בסיס מוצק גם מכיוון שכשמדובר בלקוח מבוטח שיש לו כבר היסטוריה של פורע חוק או נהג המסוכן על הכבישים שכבר עשה תאונה או יותר בשלוש השנים האחרונות. מדדים אלו ומדדים נוספים מסייעים לחברות הביטוח ליצור פרמטרים קבועים שלפיהם יתמחרו את הפוליסות. לעומת הנתונים הקיימים, חברת הביטוח עדיין מאפשרת לאותם בעלי רכבים מחירים מוזלים אילו התקינו מיגונים מיוחדים לרכב.

מהם אותם מיגונים עבור ביטוח מקיף?
חברות ביטוח דורשות לעתים מיגונים מיוחדים כדי למנוע את הגניבה הבאה של הרכב או את הפריצה, ובכך למזער את הנזקים לרכב, כמו גם את מספר תביעות הביטוח. אותם מיגונים יכולים להיות איתוראן – מתבקש באופן אוטומטי ברכבים שמעל לסכום שווי מסוים, קודנית,  אימובילייזר, אזעקה שתרתיע במקרה של פריצה לרכב וישנם גם מכשירים שמודדים שינויי נפח ותזוזה כשהרכב נעול ועוד.

מה קורה בפועל?
בפועל, חברות הביטוח מוסרות לאותו מבוטח שמתחייב להתקין מערכת מיגון טופס מיוחד שבו הגורם המתקין מאשר את פרטי התקנה שמצוינים בטופס ומפרטים את כל המיגון שהותקן בו.  ההתקנה מחולקת לפי רמות מיגון מסוימות אשר חלקן מזכות בהנחות מיגון בחברת ביטוח רכב. אילו אותו נהג תובע את הביטוח ומעוניין במימוש הנחת דמי ההשתתפות למשל, עליו להיות בעל טופס כזה בדיעבד.

ומה לגבי אמצעים מכאניים לנעילת הרכב?
ישנם מנעולי הגנה לרכב דוגמת מנעול הגה. מדובר באביזר שחברת הביטוח אינה מאשרת כדי להעניק הנחת ביטוח, על אף שמדובר באמצעי להרתעה.  לכן, רצוי לקרוא בטופס מהו המיגון הנדרש לאותו סוג רכב, ולהשקיע השקעה חד פעמית לצורך הנחה.

השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר