ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

חובה עליכם להשוות מחירים, גם בנוגע לביטוח חובה

שטח הביטוחים בישראל יכול להתחלק לשניים לפחות: ביטוחים שהמדינה מחייבת אותם על פי חוק – כמו למשל ביטוח צלילה לכל מי שצולל, ביטוח חובה לכל כלי רכב ממונע או ביטוח בריאות על פי חוק ביטוח בריאות, ביטוח לאומי, ויש גם את הביטוחים האחרים האופציונאליים, כמו למשל ביטוח חיים, ביטוח תאונות אישיות ועוד. כאשר רוכשים רכב פרטי, בעל הרכב אחראי לעשות לו ביטוח חובה לפחות. לגבי הביטוחים הנוספים – ביטוח מקיף וצד ג´ הם ביטוחי רכוש שיש בהם צורך לא פחות על פי הסטטיסטיקה.

ביטוח חובה ממשלתי
העיגון בחוק של ביטוח חובה – מקורו בשנות השבעים, בפקודת ביטוח רכב מנועי. לאחר שנקבע כי כל רכב מנועי שעונה להגדרות הביטוח ובכלל זה נמנים גם הרכבים הפרטיים חייב בביטוח חובה, בשנת 1975 נוסף חוק הפלת"ד שקבע כי לא משנה מי הגורם לתאונה, ביטוח חובה יעניק כיסוי ממילא לנפגעים. בחוק זה נוספו הבהרות וחידודים נוספים שמסדירים את עניין הביטוח.

מחירים של ביטוח חובה
בביטוח חובה ישנם פרמטרים קבועים ובלתי משתנים – לא ניתן להוסיף סעיפים נוספים שקשורים לפיצויים בביטוח אלא רק לשנות את המחירים של הסעיפים עצמם. לכן, חישוב ביטוח חובה נעשה בכל חברת ביטוח באופן אחר, וזאת על פי גודל הסיכון שהיא רואה בנתוני הנהג והרכב.

להשוות את המחירים
בעל רכב שמעוניין לרכוש ביטוח חובה כפי שהחוק דורש ממנו, עלול לשלם יותר אילו לא עשה את השוואת המחירים בביטוח חובה. ההשוואה נועדה לחסוך מאות שקלים, וכן לתאר את גובה הפיצויים במדויק אותם יקבל המבוטח. כל מבוטח יכול כמובן למצוא מי היא אותה חברת ביטוח שתעניק לו יותר, ובמחירים נמוכים. החלטה קטנה שכזו משפיעה על מחיר לביטוח של שנה.

השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר