ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

כיצד חברות הביטוח קובעות את תעריפי ביטוח רכב?

מדי יום ישנן תמורות וישנם שינויים במחירי מוצרים ושירותים שונים, קל וחומר בנושא ביטוח רכב, שבו בכל יום גורמי סיכון שונים משנים את תמחור הפוליסות. על הצרכן להיות ערני, להשתמש לעתים קרובות במנועים להשוואות מחירי ביטוח רכב כדי להיות מעודכן במחיר האחרון המעודכן והזול שאפשר להשיג בשוק עבר הביטוח. כיום, המחירים תחרותיים בכל סוגי הפוליסות (ביטוח חובה, מקיף וצד ג´), כשכל חברת ביטוח נלחמת על הלקוח שלה תוך שהיא מוזילה מחירים כשהיא נוכחת לדעת שבחברות אחרות מוזילים אותן.

איך מתמחרים את התעריפים?
ישנם פרמטרים שונים קבועים בהם משתמשות כל חברות הביטוח ביחד, לפי הוראת המפקח על חברות הביטוח, כדי לתמחר את הפוליסות. כל אחד מהפרמטרים האלו יכול להיות האפשרות להוזלה או לייקור מחיר הפוליסה. חברת הביטוח יכולה לראות בכל נתון גורם סיכון גדול או קטן – וביחס לזה תשנה את מחיר הביטוח.

העניין הוא שביטוח משתלם, לא זול
ביטוח רכב זול אינו מתקבל בהכרח כתוצאה מהוזלה של מחיר עם אותה תמורה. על פי רוב, חברות הביטוח אשר סומכות על כך שהלקוח לא יברר את הדקויות, פשוט מפחיתות את גבול האחריות שלהן – כלומר – את סכום ההחזרים המקסימלי שתחזררנה למבוטח בזמן שיפעיל את הפוליסה. כך באופן הגיוני – שילמת פחות – קיבלת פחות!

רכשתם הרחבות בביטוח?
בביטוח מקיף, ישנם סעיפים קבועים שעליהם לא ניתן לוותר, לפי פקודת הביטוח, אולם ניתן לשנות את המחיר ואת גבול האחריות. מצד שני, ניתן לתמרן בין הכיסויים וההרחבות הנוספים – להוסיף או לגרוע מהם, כמו למשל כיסוי שבר שמשות, שירות VIP, כיסוי לתכולת הרכב, שירותי דרך – חילוץ וגרר ועוד. למרות המחיר, רצוי לשקול את רכישת ההרחבות הללו, משום שהתמורה גבוהה יחסית להשקעה במקרה הצורך.



השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר