תחילה לוכדת את העין תמונה של רכב, וסביב זה אתם מבינים שמדובר כאן בביטוח רכב. ההצעה שנראית על פני המודעה מפתה ביותר, שלא לומר מושכת - ואתם מתקשרים לחברת הביטוח. יכול להיות שאז אתם מבינים שהייתם צריכים לקרוא את כל המלל שהיה על גבי המודעה. פעמים רבות, דווקא משום השוק הרווי ב
פוליסות ביטוח רכב מחברות מתחרות רבות,נעשים "טריקים" שיווקיים כדי ללכוד קודם כל לקוחות, ולאחר מכן אלו יחליטו אם העסקה תהיה משתלמת בעבורם – ובדרך כלל הן נשמעות עסקאות משתלמות. מה צריך לעשות כדי לדעת להבחין בין שתי הצעות?
לדעת יותר – זה סוד הקסםבאתרי אינטרנט רבים ניתן למצוא
מדריך ביטוח רכב, כזה שיודע להסביר את כל אותן אותיות קטנות שחברות הביטוח אינן כותבות אותן בריש גלי, כאלו שמסבירים את המשמעות של מהלכי ביטוח שונים – למשל לקיחת הרכב למוסכי הסדר במסגרת תיקון הרכב, דמי השתתפות עצמית ועוד. לגבי איך שמתנהלים עם המידע הזה – לומדים במהלך השוואת מחירי
ביטוח רכב.
להשוות מחירים בביטוח רכבבכל סוג של ביטוח רכב שאותו תרכשו, חשוב להשוות מחירים וגם לברר מה שונה פוליסה אחת מהשנייה. הרעיון הוא להבין לא רק את המחירים בפוליסה, אלא גם את הסעיפים שהיא מונה – האם באמת תזדקקו לכולם? האם ניתן לוותר על סעיפי ביטוח מסוימים?
פוליסות ביטוח – מרכיבים סטנדרטיים והרחבותפעמים רבות מוכרים פוליסות עם הרחבות ביטוח קטנות אשר ממילא המבוטח שוכח לפעמים כי הוא בוטח בסעיף הזה ויכול לדרוש כסף בעבור זה. לעתים הרחבות אלו שמושכות אמנם לעשות אותן עלולות לעלות ביוקר בפוליסת הביטוח הבאה אילו משתמשים בהן. רצוי להיות מחושבים ולהשתמש בצרכנות נבונה, כל עוד ניתנו הכלים ובאופן חינמי.