ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

מה לקחת בחשבון כאשר קונים רכב חדש?

בישראל קיימים כיום כ-2 מיליון רבים על כבישי הארץ. כמו זו היא כמות אדירה לכל הדעות למדינה קטנה כמו שלנו. רכבים אלו זקוקים אומנם לטיפול מתמשך ותקופתי לכל אורך הזמן שבו אנו מחזיקים את הרכב ברשותנו. אי טיפול ברכב יוביל לבעיות עתידיות אשר יגרמו לנו להוצאות כספיות גבוהות בצורה פתאומית, וזאת ללא איזכור בעיות אחרות כמו אי יכולת להתנועה בחופשיות או אם נתקעתם בלב הכביש – הוצאות כספיות על גרר.

תחזוקה שוטפת
כאשר מדברים על תחזוקה שוטפת מתכוונים לדברים בסיסיים אשר צריך לשמור עליהם בהקשר לרכב, ביניהם: לחץ אוויר הגלגלים – מומלץ לבדוק אחת לשבועיים, דלק – עדיף לא לנסוע עם מיכל שקרוב להיות ריק, מילוי והחלפת שמנים – מומלץ לבדוק שמן לפני כל נסיעה, ואם זה יותר מדי בשבילכם, אז אחת לשבוע, החלפת שמנים מתבצעת אחת לכמה חודשים בהתאם לסוג הרכב שלכם ועוד טיפולים נוספים.

טסט שנתי
פעם בשנה תידרשו על פי חוק להעביר את הרכב שלכם טסט על מנת לוודא כי רכבכם עומדת בקריטריונים שונים שהמדינה הציבה. בעיקרון, בודקים דברים בסיסיים כמו תקינות הצמיגים, תקינות הבלמים, עוצמת פנסים וכדומה על מנת שרכבם בטוח לנסיעה לכם ולסובבים אתכם. בדיקת טסט אינה יקרה והיא תבטיח כי רכבם תקין להמשך נסיעה בשנה הקרובה ולכן כדי לא לדחות את מועד עשיית הטסט.

רכישה מושכלת של ביטוח רכב
דבר נוסף שחשוב לקחת בחשבון לפני שרוכשים רכב חדש הוא נושא הביטוח, ובפרט ביטוח מקיף, שכן הוא אינו חובה אך יכול להיות מאוד שימושי במקרים רבים כמו גניבה, תאונה, שריפה וכדומה. ביטוח חובה לעומת זאת, הוא חובה על פי חוק אולם מחירו הוא כמעט זהה בין החברות השונות בניגוד לשאר סוגי הביטוחים אשר משתנים רבות ומגיעים להפרשים של עד אלפי שקלים בשנה.

השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר