ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

ביטוח צד ג´ - מהו? למה לעשות אותו? מה מקור השם?

בביטוח רכב – או לצורך העניין בביטוח מקיף לרכב, ישנם שני צדדים – צד המבטח (חברת הביטוח) וצד המבוטח, וכמובן שצד המבוטח יכול לתבוע את חברת הביטוח שלו, על מנת לדרוש פיצויים כספיים לפי ההסדר בפוליסה. במידה ומעורב רכוש שניזוק כתוצאה מהפגיעה – לרבות כלי רכב אחר שנקלע לתאונה וניזוק מפגיעת רכב המבוטח – מדובר כאן על צד ג´ שמותר לו לדרוש את שיפוי הפגיעה ברכושו. הוא יפנה לחברת הביטוח של המבוטח. במידה ויש לו ביטוח צד ג´ – ישיב פיצויים בהתאם.

למה רוכשים ביטוח חובה וצד ג´ בלבד?
ישנם מקרים בהם יהיה כלכלי יותר למבוטחים אילו ירכשו את הביטוח המחויב לפי החוק – ביטוח חובה, ביחד עם ביטוח לצד שלישי ובכך למנוע הוצאה כלכלית מיותרת. בדרך כלל מדובר על אופציה של רכב ישן, כשביטוח רכב לרכב ישן עולה כסף רב. כמו כן אלו יכולים להיות רכבים שחברת הביטוח מסרבת לבטח או רכבים דו גלגליים.

רכבים זולים, הביטוח לא
גם כשרוכשים רכב "טרנטע" כדי לחסוך בהוצאות הכספיות, צריך לחשוב על הרכב פוליסות הביטוח שרוכשים. ברכב שכזה, מותר לבעל הרכב להחליט אם לקחת את הרכב לטיפול או תיקון אם נחבל או לשלם כספים רבים עבור ביטוח מקיף ואז לקבל את מלוא התמורה לרכב במחיר מחירון (שלעתים יהיה נמוך ממחיר הפוליסה עצמה!). מה שאותו מבוטח לא יכול להחליט, זה מתי הגורם השלישי שהיה מעורב בתאונה יחליט לתבוע אותו.

ביטוח צד ג´ כחלק ממקיף
לבעלי רכב אשר מחזיקים גם ביטוח מקיף, ניתנת גם פוליסה לצד ג´ באופן אוטומטי על פי רוב. הכיסוי שתכסה הינו מינימלי, ואילו רוצים להרחיב אותו – יש לשלם עוד בזמן הרכישה.הביטוח הזה יכול להכיל גם כיסויים והרחבות לפוליסת ביטוח חובה.

השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר