ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

מה בדיוק מכוסה במסגרת ביטוח רכב ואיך מפעילים אותו?

לכל ידוע שרכישת רכב אינה מסתכמת בתשלום עבור הרכב אלא ישנן הוצאות רבות נוספות, אחת ההוצאות הגדולות הנוספות היא ההוצאה על ביטוחי הרכב. כל קניית רכב מלווה בביטוחי רכב, על פי חוק כל רכב במדינה מחויב ברכישת ביטוח חובה בטרם עלייתו לכביש. הביטוחים המשלימים הם אופציונאליים ולרוב אנשים בוחרים לעשותם על מנת לכסות עצמם במקרה של תאונה.

ביטוח חובה
ביטוח החובה כשמו הוא, חובה והוא נועד לכסות נזקי גוף ונפש שנגרמו למעורבים במהלך תאונת דרכים כתוצאה משימוש ברכב המבוטח. הביטוח לא מבחין בין הנהג, יושביו או מעורבים אחרים שנקלעו לזירה בטעות, כולם חוסים תחת הביטוח הנ"ל. לאחר שאירעה התאונה יש לפנות לחברות הביטוח בבקשה לכיסוי ההוצאות הרפואיות הנדרשות ולכיסוי שאר המעורבים בתאונה. הביטוח כולל פגיעות בגין כאב וסבל ואובדן כושר עבודה.

מתי הביטוח אינו תקף ?
ישנם מצבים חריגים בהם חברת הביטוח לא מכסה את העלויות השונות הנגרמות כתוצאה מהתאונה, ולהותיר את המבטוח לבדו במערכה ובהתמודדות עם ההחזרים הכספיים ועל כן יש להימנע ממצבים אלובכל אופן.מדובר בנהיגה ללא רישיון בתוקף, נהיגה ללא ביטוח חובה תקף, נהיגה תחת השפעת סמים או אלכוהול ועוד מקרים יחודיים. כולם זוכרים לרכוש ביטוח חובה בעת קניית רכב אך הרבה שוכחים לחדשו בעת הצורך. חובה לשים לב לפרט זה על מנת שתכוסו במקרה הצורך.

ביטוחים משלימים
עד כה הוזכרו מקרים בהם יש פגיעה בגוף או בנפש, אך מה קורה במידה ויש פגיעה ברכוש? למקרים כאלו יש את הביטוח המקיף. ביטוח זה נועד לכסות נזקי רכוש שקרו לרכב המבוטח על פי מה שהוגדר בפוליסת הביטוח. לרוב מוגדרים הנושאים הבאים, ארועיים בטיחותיים כמו שריפה, רעידת אדמה, השחתה, גניבה, פריצה, וכמובן תאונות דרכים. מי שרוכש ביטוח זה מכוסה מפני המפגעים שהוזרו, אך חשוב מאוד לבחון בפוליסה מה היא כוללת בתוכה.




השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר