ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

מאמץ קטן, חיסכון גדול מדוע חשוב לבצע השוואת ביטוח

גיליתם בשנה הקודמת כי החיפזון מן השטן? ערכתם ביטוח אצל חברת הביטוח הראשונה שקסמה לכם בהצעתה? השנה אתם יכולים להשקיע מעט יותר, ולקבל הצעה שלא תחורר את הכיס. השנה, כשכבר החלטתם לעשות סדר בהצעות המחיר של החברות אתם מגלים שיש יותר מדי הצעות. נכון, זה כיף שיש את האפשרות בשליטתכם להחליט מה בדיו יכול להתאים לכם מכל המבחר, אולם לפעמים זו עלולה להיות ממש חצי משרה. באמצעות השארת פרטם חד פעמית באתר ההשוואות תוכלו להמתין להתקשרות של נציגי הביטוח.

השוואת ביטוח – בין כל סוגי הביטוחים
היום אפשר לרכוש כל ביטוח בנפרד, מה שאומר שצריך לעשות אולי שלוש השוואות ביטוח. השוואה אחת יכולה להיחסך כשנאמר לכם, כי ביטוח צד ג´ נכלל ממילא בתוך ביטוח מקיף תחת הכיסוי הבסיסי. מדובר בסטנדרט ומי שמעוניין להוסיף פוליסות ביטוח רכב סטנדרטיות והרחבות, יכול. הרעיון הוא לנסות לצמצם את מספר ההצעות מהחברות כדי להתבלבל כמה שפחות אבל לבחור בטובה ביותר.

חיסכון גדול, על שום מה?
החיסכון הגדול בביטוח רכב מתרחש ברגע שמשלמים מחיר מינימלי בביטוח רכב, ומולו ישנה האופציה לקבל סכומי עתק בהחזרי ביטוח, כל עוד תקרת הביטוח הולכת ותופחת. מצד אחד ראוי לרכוש כמה שיותר כיסויים בביטוח כדי להיות בעלי זכות פיצוי. במילים אחרות – ככל שרוכשים יותר – חוסכים יותר.

איך לעשות לביטוח רכב מקיף השוואה
ההשוואה נעשית לאחר השארת פרטים באתר האינטרנט. לאור פרטי ההתקשרות שהושארו, מספר נציגי מכירות מחברת הביטוח יוצרים קשר עם המבוטח, ומנסים לעניין אותו בהצעה המשתלמת ביותר. למעשה, מקבלים הצעת מחיר שאותה רצוי לחקור לפרטי פרטים – מה מקבלים בעדה בתמורה. אפשר גם לנהל רשימת השוואה הקטנה לגבי הסעיפים שחשובים לכם ולסנן סעיפים שאפשר ואינם חשובים.

השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר