ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

סקר השוואת מחירי ביטוח מאי 2012

בחודש יוני 2012 יתכן שתוקף ביטוח החובה שלך לרכב יפוג. כאנשים למודי ניסיון, יש לפנות אל חברות הביטוח לרכב, ולהבין מה הן מציעות בעבורכם, כדי שאתם תשלמו כמה שיותר פחות מצד אחד – ומן הצד השני תוכלו לקבל יותר. אפשר להתייחס לכך כאל משחק כדורגל, כשהשחקן שאותו כל קבוצה (או חברת ביטוח) רוצה לעצמה הוא המבוטח, כשהנתונים הם למעשה נהגת כבת 40, יש לה ותק נהיגה של 20 שנים ואפשר לומר שהתנהלה באופן זהיר לאורך 3 השנים האחרונות: לא תבעה את הביטוח באשר לתאונות דרכים ולא נשלל רשיונה.

פרטים שקשורים לרכב ולמחיר הביטוח
ביטוח רכב נשען רבות על נתונים של הנהג אולם גם נתוני הרכב משנים, כל עוד הוא בטח יותר או פחות עבור אותו נהג. אם כן, נפח המנוע הוא 1,600 סמ"ק אולם הרכב הוא חשמלי. יכול להיות שזה מוזיל מעט את מחיר הביטוח משום המערכות המתקדמות שלו לבלימה ולשליטה על הלך הנהיגה. כמו כן, ישנה כרית אויר אחת לפחות ברכב.

קשת מחירים רחבה
כאשר מקישים את הפרטים הללו בתוך מחשבון ביטוח חובה, אפשר לגלות קשת מחירים רחבה שתוצע לאותה שחקנית: חברת ש. שלמה תציע פוליסה ב- 1,295 ₪ כשטווח המחירים בין 14 הקבוצות עולה באופן מדורג עד למחיר 1,421 ₪, כלומר הפרש של 126 שקלים בין היקר ביותר לזול ביותר.

מה קורה אם פונים לחברת הפול?
עלות ביטוח חובה עלולה לקפוץ פי למעלה מ- 2.5 מהמחיר היקר ביותר אילו חברת הפול נבחרה להיות הקבוצה שתחזיק את הנהגת הזו. עבור חברת הפול כמובן שמדובר ברכש מעולה –  גיל 40, נהגת שאין לה עבר של תאונות או שלילת רישיון. עבור הנהגת – זו הבחירה האחרונה שתיטיב עם הכיס.

השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר