ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

דרישות חברת הביטוח למיגון רכבך

הסיטואציה שבה אתם מחפשים את הרכב בחניה ולא מוצאים אותו, ובה בעת אתם שואלים את עצמכם מה בגד בכם באמת – הזיכרון שלכם או הרכב שנגנב, איננה נעימה כלל וכלל. כמו כן, לא נעים להתקל ברכב שהיה ניסיון לפרוץ אותו על מנת לגנוב אותו. חברות הביטוח מחמירות עם רכבים שנחשבים לגניבים יותר או לכאלו שנוח לפרוץ אותם, וכך גם יכולה להתנות בביטוח המקיף את הפוליסה שתעניק למבוטח במחיר שישלם, או בכך שיעשה מיגונים לרכב. מי שלא עושה מיגונים יצטרך לעמוד בהוצאה כלכלית גבוהה יותר, והמטרה היא הרי ממילא להרתיע את הגנב.

דרישות למיגון הרכב
כל חברת ביטוח רכב תתשאל את בעל הרכב אילו סוגי מיגונים קיימים לרכב ותציע מחיר מוזל למיגונים עבור ביטוח מקיף. במרבית סוכנויות הביטוח, זה נחשב לתנאי מקדים כדי לחברת הביטוח לא תסרב לבטח את הרכב. במידה וסירבה – ניתן לפנות כמובן לחברת הביטוח הבאה, אולם סביר להניח שגם היא תבקש להסדיר את העניין כתנאי מקדים.

מערכות מיגון שונות לרכב
מערכות המיגון השונות לרכב כוללות מכשירים מרתיעים, כמו למשל מערכת האזעקה לרכב, או חיווי של מערכת הקודנית שמנטרלת את התנעת המנוע אלא אם הוקש המספר הנכון. כמו כן ישנו הבהוב של המנורות, אמצעים לשידור אותות פריצה מחיישני הפריצה דרך קופסת הבקרה למכשיר הנייד, סגירת החלונות, מנגנון ניתוק של הזרמת הדלק וכן הלאה.

התקנת מערכות מיגון באמצע תקופה
גם אם נערך שינוי מיגון באמצע תקופת ביטוח, חברת הביטוח רכב לא תעניק את ההטבות בביטוח אלא עד שהציג הנהג את אותו טופס שהוא הוא חתום על המיגון שהתקין, וגם המתקין חתם עליו. ישנה אמנם עלות ההתקנה אך היא חד פעמית ומשתלמת לאורך שנים.

השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר