ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

נזק משריפה? יש ביטוח?

כיום בישראל קיימים 3 סוגי ביטוחים: ביטח חובה, ביטוח צד ג´ וביטוח מקיף. ביטוח רכב חובה הוא ביטוח אשר מכסה את המבוטחים רק כנגד נזקי גוף ונפש, ואילו ביטוח צד ג´ מכסה רק כנגד נזקים אשר נגרמים לגורם חיצוני כגון רכב אחר אם הייתם בתאונה, או אולי עמוד או חומה שנהרסו בהתנגשות, וכדומה. אך מה קורה במקרים בהם נגרם נזק לרכבך האישי? ביטוח החובה אינו מכסה אותו וגם לא הביטוח צד ג´. בשביל זה הומצא ביטוח מקיף.

השריפה
כאשר אנו רוצים לבטח את רכבו כנגד גניבות או תאונות, לרוב נדע לפנות לחברת הביטוח בבקשה לעשות ביטח מקיף, אך לאחר אסונות השריפה האחרונים, עלה לתודעת הציבור נושא הביטוח כנגד שריפות. אז מה עושים כאשר רוצים לבטח כנגד שריפות? ובכן, נזקי שריפות, אם לא ידעתם, מכוסה על ידי הביטוח המקיף. כך שאם יש לכם פוליסת ביטוח מקיף, אין לכם מה לדאוג.

מי משלם?
ובכן, התשלום לא תמיד יעשה על ידי חברת הביטוח רכב, מכיוון ששריפות הם מקרה מעט יותר מסובך מהרס רגיל של רכב (כמו בדוגמת התנגשות עם רכב אחר). שריפות יכולות ליווצר על יד מפעלים בשליטת המדינה לדוגמה, כך שבמקרים כאלו, המדינה תצטרך לשלם את הפיצויים, אך במיקרים אחרים, חברת הביטוח תשלם את הכיסוי על הרכב שנהרס, וזאת כמובן, אחרי הערכת שמאי.

על הביטוח המקיף
ביטוח מקיף לרכב מעניק כיסוי מלא כנגד מגוון רחב של נזקים לרכב, לרבות שריפות, וביניהם: גניבה, שיטפון, נזקים בחומרות שונות וכדומה. מחיר הביטוח המקיף הוא הגבוה ביותר מבין 3 הביטוחים השונים, אך הוא גם המקיף ביותר (ומכאן שמו). ביטוח מקיף אינו מחייב, בניגוד לביטוח חובה, אך הוא יכול לבוא לידי ביטוי כמספר הפעמים שבו תצטרכו להשתמש בביטוח החובה, אם לא יותר.

השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר