ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

ביטוח רכב - מה עושים שרוצים לקנות רכב

רכישה של רכב אינה דבר מובן מאליו, למרות שמשפחות רבות מחזיקות אפילו יותר מרכב אחד. עדיין, מעבר לתשלום הראשוני על הרכב, יש לשלם דמי אחזקה שוטפת שלו, ולהוציא הוצאות שוטפות נוספות כמו ביטוח רכב. מצד שני כשלוקחים את האופציות התחליפיות בתחבורה הציבורית, מדובר על תחליפים שאינם מספקים רבים מבני הציבור – מי משום שהתחבורה הציבורית לא מגיעה פשוט לכל מקום ומקום, מי משום שהתחבורה הציבורית פשוט מאכזבת מבחינת התזמון, הרישות וההיערכות שלה. אז מה צריך לעשות כדי לרכוש את הרכב שאתם מקווים לו?

רכב שנעים איתו
הרכב שלכם צריך להיות זה שעושה לכם נעים, אפילו בתקציב. אי אפשר לקפוץ גבוה מעבר לפופיק עם ההוצאות הכספיות, במיוחד כשרכבים ידועים בכך שמשלמים מחיר רב על התחזוקה של כל אחד ואחד מהם לאורך ימות השנה. מחיר הרכב אפוא צריך להיות נמוך בלפחות חמשת אלפי שקלים ממה שתרצו להשקיע, משום שלתמונה נכנס ביטוח רכב

מה זה ביטוח רכב?
ביטוח רכב מחולק לשלוש פוליסות, כשרק אחת מהן היא חובה לעשייה על פי החוק, ושמה כנגזר ממנה: ביטוח חובה. מלבד הביטוח הזה ישנם עוד שני ביטוחים שעוסקים ברכוש – כלומר בפיצויים על פגיעה ברכב המבוטח (ביטוח מקיף) או בפיצוי הגורם שרכושו נפגע (ביטוח צד ג´).

כמה עולה ביטוח רכב?
ביטוח רכב יכול לעלות כמה שתחליטו, או יותר נכון – שיש לכם השליטה להחליט באיזה ביטוח לבחור, ומה יעניק לכם. ביטוח הרכב לפעמים הוא פועל נגזר מסוג הרכב עצמו –  לכן, לפני שרוכשים רכב אפשר לעשות השוואת מחירים גם לגבי הביטוח העתידי שלו, ורצוי להשוות את המחירים בתקופה הקרובה לרכישת הרכב, על מנת שיהיה המעודכן ביותר, ואפשר לעשות השוואת מחירים בכל סוגי הביטוח.

השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר