ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

פוליסת ביטוח רכב בשפה אחרת

כולנו מודעים כיום לכך שכמעט כול חוזה עם חברות שונות מכילות אותיות קטנות, ולמרות היותן קטנות, הן לרוב עיקר החוזה שעליהם יקומו ויפולו דברים. לעיתים מנוסחות אותם מילים בצורה כזו, שגם לאלו מאיתנו ששולטים בעברית יתקשו להבינם. אז מה קורה במקרה של עולים חדשים אשר ניתקלים לא פעם במונחים או משפטים שאינם מכירים? ובעיקר בעניין של רכישת ביטוח רכב, אשר מצריך לרוב לקלב החלטה מיידית.

המצב כיום
המצב כיום אינו מעודד, שכן חברות ביטוח רבות אינן מציעות פוליסות ביטוח בשפות שונות מעברית, כמו רוסית, דבר שיכול לגרום לאותם אנשים שאינם מבינים עברית לאובדן של כסף רב. כמובן, שחלק מאיתנו יטענו שאל עליהם לחתום על חוזים כאלו מלכתחילה, אך בפועל, מה קורה עם חוזים שאנו מחוייבים לקחת, כמו ביטוח חובה לרכב, או חוזה עם חברת תקשורת? האם האלטנטיבה של חיים ללא רכב או תקשורת היא הפיתרון? בוודאי שלא.

קבילות בבית המשפט
כידוע, אי ידיעת החוק אינה פותרת מעונש, ומכאן, שאי ידיעת השפה אינה פותרת מהאחריות שכרוכה בחתימה על חוזה. האחריות חלה עם שני הצדדים אשר חותמים על החוזה, ואי ידיעתה אינה מספקת עילה מספיק טובה בבסית המשפט – ולא משנה מהי הסיבה.

האלטנטיבה
הפיתרון ההגיוני היחידי לבעיה זו היא פשוט לסרב לחתום על חוזה ללא תרגומו בצורה זו אחרת. מהלך זה, בשאיפה שמספיק אנשים יעקבו אחריו, יוביל לכך שחברות הביטוח יציעו את הפוליסות שלהם בכל השפות הפופולאריות. זכרו, חלק מחברות הביטוח מנצלות את מצב אי הידיעה הזה למענם, כך שייתכן מצב שאף תשלמו יותר על פוליסה זו או שתקבלו הרבה פחות. חובה להתייעץ עם מומחים בטרם חותמים על חוזה זה או אחר.

השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר