ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

ביטוח רכב דרך האינטרנט

חשיבותו של ביטוח רכב ידועה לכל: בעת תאונה, חברת הביטוח תכסה את הוצאותיכם בהתאם לתנאי הפוליסה שבה בחרתם, דבר שיכול להוביל לחיסכון אדיר בהוצאות כספיות, מכיוון שרכב הוא ההוצאה השנייה הכי גדולה שתעשו אחרי רכישת דירה. בשנים האחרונות ענף הביטוחים עבר שינויים רבים, וזאת בעיקר עקב התחרות הגדולה בין החברות אשר משמעותה לצרכן היא הוזלת מחירים.

התחרות באינטרנט
התחרות העזה בין החברות על כיסי הצרכנים הגישה במהרה לאינטרנט, שם יכולות החברות לגשת ליותר לקוחות בפחות זמן, ועל כן ניתן לראות חברות רבות מעודדות צרכנים לבצע רכישות דרך אתר האינטרנט שלהם על ידי מילוי טופס ופרטים ליצירת קשר. תחרות זו, גרמה לכך שישנה חשיבות יתרה בעריכת סקר שוק לפני שסוגרים עיסקה עם חברה מסויימת, ולשם כל, אפשר גם להשתמש באינטרנט, ולבצע סקר שוק מהיר ומדוייק תוך כדי ישיבה על הכיסא הנוח בבית.

על הביטוחים השונים
כיום קיימים בשוק 3 סוגים שונים של ביטוחים, חובה, מקיף וצד ג´. מבין ה-3, הנבדל כאן הוא הביטוח חובה, אשר מעוגן בחוק ונסיעה ברכב ללא ביטוח חובה נחשבת לעבירה אשר במקרה הרע יכולה להוביל למאסר בפועל. כמו כן, הבדל ניכר נוסף הוא העובדהכי מחירי ביטוח חובה נשלטים על ידי משרד האוצר ולא על ידי חברות הביטוח. ביטוח צד ג´ וביטוח מקיף לרכב יכולים להגיע לטווחי מחירים רציניים (אלפי שקלים בשנה) בין החברות השונות ומכאן החשיבות לסקר שוק.

סעיפי הפוליסה
אם כן, מה בדיוק משפיע על מחירי הפוליסה? ראשית, החברה – ככל שהחברה יותר גדולה, כך היאיכולה להרשות לעצמה להוריד את המחירים יותר כל שנתח ההכנסה מכל פוליסה יהיה קטן יותר, הדבר השני שמשפיע הוא רמת הסיכון של המבוטח – ככל שהוא גבוה יותר, כך הנהגיצטרך לשלם יותר. רמת הסיכון נקבעת על פי פרמטרים שונים כגון גיל הנהג, ניסיון על הכביש, סוג הרכב שהוא נוהג בו, שנת ייצור, עד כמה הוא גניב וכו´.

השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר