ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

ביטוח רכב ליום אחד

לא פעם חשבנו כי יהיה זה נהדר לשכור רכב רק ליום בודד – אולם מה עם ביטוח רכב ליום אחד? מרבית האנשים אינם מודעים לכך שיש באפשרותם לקנות ביטוח רכב רק ליום בודד, שכן אין זה נחשב לביטוח נורמטיבי ומבחינה כלכלית, חברות הביטוח נמנעות להציג זאת בפומבי שכן הן מעדיפות שתעשו דרכם ביטוח רכב לתקופה ארוכה ככל האפשר.

ביטוח ליום
מבחינת החוק, החוק לא מכיר ביטוח ליום בודד – אלא מינימום של שבוע, אולם, חשוב לזכור כי החוק תקף רק לביטוח חובה שכן הוא היחיד מבין הביטוחים השונים אשר מוגדר בחוק. ובכל זאת, ניתן לרכוש את כל סוגי הביטוחים השונים לתקופה קצרה של יום. כמו כן, חשוב לדעת כי רכישת פוליסה לזמן כו קצר הוא יקר משמעותית מרכישת פוליסה שנתית כאשר עושים את החישוב לתשלום יומי.

גובה הפוליסה
ככלל, פוליסת הביטוח לזמן קצר תהיה יקרה משמעותית שכן מבחינת חברת הביטוח, לא משתלם להם לבטח נהגים מסוג זה שכן הם לרוב ללא ניסיון רב. לעיתים, חברות הביטוח אף מסרבות לבטח לקוחות לתקופות קצרות, ואלו שכן מחליטות לבטח, מחליטות בעצם על גובה הפרמייה שכן, כאמור, החוק קובע כי המינימום לתקופת הביטוח הוא 7 ימים.

למי כדאי?
לא חסרים מקרים שבהם כדאי לעשות ביטוח רכב לתקופה קצרה, לדוגמה: חזרתם הבייתה מהצבא ובא לכם לעשות טיול עם הרכב בסופ"ש, או אולי אתם מעוניינים למכור את הרכב אך הביטוח עליו נגמר ויש לקוחות שמעוניינים לקחת את הרכב לסיבוב, או אולי משפחה מחו"ל באה לביקור והם מעוניינים לטייל קצת בארץ ואינם מעוניינים לשלם את המחיר היקר של השכרת רכב. בכל אופן, לביטוח יומי יש שימושים רבים, אולם הם יקרים.

השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר