ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

מה צריך לדעת לפני קניית ביטוח רכב?

תחום ביטוחי הרכב הוא אחד התחומים המהווים את ההוצאה המשמעותית ביותר עבור כל משק בית. ביטוח החובה לרכב הינו ביטוח חובה המחויב על פי חוק במדינת ישראל. נהיגה ללא ביטוח חובה במדינה משולה לעבירה פלילית.  מלבד ביטוח זה קיים עוד סוג אחד של ביטוח והוא תחום הביטוח המשלים. ביטוח זה נועד לכסות מפני נזק הנגרם לרכוש או לרכב ועל פי החוק לא חובה לרכוש אותו. תחום זה מתחלק לשניים, ביטוח מקיף וביטוח צד שלישי.

נקודות חשובות בביטוח החובה
ביטוח החובה מוכר בתור ביטוח שמכסה בפני פגיעות גוף ונפש בלבד. במידה ומעונינים בביטוח שיכסה עבור נזקי רכוש יש להצטייד בביטוחים המשלימים. ביטוח צד שלישי מכסה בפני פגיעה ברכוש או ברכבים מלבד כלי הרכב המבוטח וביטוח מקיף יכסה מפני פגיעה בגוף או ברכוש של רכבים או רכוש ופגיעה ברכב המבוטח. ביטוח החובה מכסה מפני עלויות שנגרמו כתוצאה מהתאונה כמו, פינוי, אשפוז, טיפול, ניתוחים, רופאים מומחים ועוד.

הביטוח המקיף
הביטוח המקיף יכול להיות שונה מחברת ביטוח אחת לשניה. על פי חוק, הביטוח היחיד שחייב להיות זהה בין כל חברות הביטוח הינו ביטוח החובה. כל חברת ביטוח מחשבת את עלות הפרמיה של הביטוח מקיף על פי רעות עיניה ועל פי מאפיינים שחשובים לה. חלק מחברות הביטוח לא מעונינות לבטח אנשים עם עבר תאונתי גבוה מידי או שהן מסכימות אך עבור פרמיה גבוהה יותר. דבר חשוב נוסף שיש לדעת הוא שאת הביטוח המקיף ניתן לרכוש היכן שרוצים ולא מחויבים לרכושו באותו מקום בו נרכש ביטוח החובה.

בחירת חברת הביטוח
לפני רכישת ביטוח יש לעשות בדיקות והשוואות מחירים על מנת לקבל את ההצעה הצאימה ביותר. כפי שהוזכר לעיל עלויות הביטוחים מהשלימים משתנות בין חברה לחברה ולכן יש לבדוק איזו חברה מציעה את המחיר האטרקטיבי ביותר. כמו כן, חשוב מאוד בעת בחירת חברת ביטוח וסוכן ביטוח לבחור כזו שתספק את השירות הטוב ביותר בעת הצורך.

 

השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר