ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

ביטוח חובה לנהג צעיר

נהגים צעירים עולים על הכבישים מדי יום ביומו, לאחר שעברו טסט אצל בוחן באופן מעשי ומבחן תיאוריה עיוני. האם זה מכשיר אותם באופן מספק כדי שהעולם על הכבישים יראה ורוד יותר? סביר להניח שלא. כך לפחות טוענים סקרים שונים שחברות הביטוח עורכות מדי תקופה על מנת לדרג את הסיכון שבנהגים מסוימים או בנתוני הרכב שלהם. הנהגים הצעירים נמצאים פחות זמן על הכביש ונוהגים לפעול בפזיזות אשר מנוגשת לרוח תרבות הנהיגה הרצויה. בארץ ישראל הקטנה ומסועפת הכבישים לעייפה, ישנן די והותר תאונות קטלניות – ורובן מיוחסות לנהגים הצעירים הללו.

מהו נהג צעיר?
באופן עקרוני ועם לקיחת מרווח ביטחון, אפשר לומר שגיל הנהגים הצעירים מתחיל בגיל 17 – הגיל שבו מותר להתחיל לנהוג, ומסתיים בגיל 24. חברות ביטוח רכב מסוימות מגדירו את אותו נהג צעיר עד לגיל 21, ומאפשרות לבני 22 ומעלה ליהנות מתנאים מוזלים יותר בפוליסות הביטוח. רצוי להבדיל בין ביטוח נהג צעיר וחדש, שכן לכל אחד מאלו הגדרה שונה.

מה השוני בביטוח נהג צעיר?
העיקרון בביטוח לנהג צעיר הוא הגדלת הכיסוי בפוליסה, מה שמחייב העלאת מחירים של הפוליסה, בייחוד את דמי ההשתתפות של הנהג הצעיר. חברות ביטוח יודעות כי לאותו נהג יש סיכוי גדול יותר להקלע לתאונה שיש בה נפגעים ברכב וברכוש ומכינה את השטח מראש.

פתרונות יצירתיים למחירים גבוהים
המחירים הגבוהים לפוליסות נהג צעיר מצטרפים לרשימה של המוצרים שעולים כסף רב מדי שנה. היות ובבתי אב רבים ישנם נהגים צעירים – וחובה לדווח על הצטרפותו של אותו נהג צעיר לחברת הביטוח, ישנן הקלות בתשלום כמו למשל הפעלת הביטוח בזמנים מוגדרים בלבד על ידי שליחת מסרון וקבלת אישור בחזרה מחברת הביטוח

השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר