ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

שירותי ערך מוסף במסדרת ביטוח מקיף לרכב

במסגרת הביטוח המקיף לרכב, ניתן לקבל כיסויים אחידים במהותם, כלומר –  כל מי שעורך פוליסת ביטוח מקיף מקבל כיסוי כנגד גניבת הרכב, נגד נזק שנגרם לרכב עקב תאונת דרכים, גרימת חבלה או נזק בזדון על ידי מישהו שאינו בעל הרכב או הפוליסה, ואפילו נזקים שעלו כתוצאה ממאמץ לפרוץ את האוטו, ולא צלחו. ישנם עוד כמה סעיפים בסיסיים שמעניקים כיסויים כאלו ואחרים לרכב עצמו בביטוח מקיף לרכב פרטי, אולם המחיר הוא מה שמשתנה ביניהם. בנוסף, יש שירותים שניתן להוסיף לפוליסה כדי לזכות בכיסויים נוספים במקרה הצורך, והתנאי הוא לבקש זאת מראש.

נשברה השמשה? קבלו עוד אחת בבקשה
למרות שישנו כיסוי בסיסי להחלפת שמשה בפוליסת ביטוח מקיף לרכב המקורית, עדיין ישנו כיסוי גדול יותר למי שמעוניין לקבל פיצוי עבור נזקים שנגרמו עקב פיצוץ השמשה, במטרה לפרוץ לרכב או בכלל. חשוב לציין, כי גם אם רוצים לקבל החזרים בגין תכולה שנגנבה מהרכב, יש לבטח אותה בנפרד.

לקבל רכב חלופי כשצריך
לאחר תאונה או כשהרכב מושבת ואפילו לא אתכם כי גנבו אותו, אפשר לקבל בתוך מספר ימים רכב חלופי. אפשר לבקש את השירות לרכב חלופי בנוסף למחיר הפוליסה הבסיסי, אולם ההבדל בין כל חברת ביטוח רכב אחת לשנייה, זה המהירות שבה מספקים את הרכב החלופי, ובמקרים מסוימים זה יכול לשנות המון למי שעובד ומתנייד רבות עם הרכב מדי יום.

שירותי גרירה לרכב
ישנם שירותים נוספים במסגרת ביטוח רכב עליהם עדיין לא דובר כאן, אולם רצוי להתרכז בבסיסיים יותר: ביטוח לשירותי דרך ולגרירה. כל נזק שנגרם לרכב עלול להוביל להזמנת גרר למוסך לתיקון. זו הסיבה שהתוספת הזו לביטוח קריטית ואפילו יכולה לחסוך כמה מאות שקלים בזמן אמת.

השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר