ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

מהו ביטוח מקיף?

הביטוח המקיף הוא המענה לנזקים שנגרמים לרכב כל עוד אלו מוגדרים בפוליסת הביטוח. אם הרכב נקלע לשיטפון ונפגע, לשריפה, ניזוק מן הטבע,  נקלע לתאונת דרכים, החליק ופגע בדבר מה, נעשתה בו השחתה בזדון מצד גורם שאינו בעל הרכב או נגנב. הביטוח הזה מכיל גם פוליסה לצד שלישי, כלומר הפוליסה שכלולה בביטוח המקיף היא סטנדרטית, אך ניתנת להרחבה. הביטוח המקיף נחשב בדרך כלל לביטוח היקר יותר מבין שלוש הפוליסות לביטוח רכב, ולכן ישנם אנשים שחושבים פעמיים אם לעשות אותו. מצד שני, יש מי שמבין כי רצוי לעשות אותו אולם מעוניין לשלם עליו בזול, ולכן יורד לרמת הסטנדרט של הפוליסה.

מה מכיל ביטוח מקיף?
פוליסת הביטוח הסטנדרטית מכסה כיסויים בסיסיים ביותר לנזקים לרכב, ומי שחפץ בפוליסות ביטוח רכב סטנדרטיות והרחבות, הוא ישלם מעט יותר. תשלום גבוה יותר על ביטוח מקיף לגורמיו עשוי להביא בשעת תביעה להחזרים גבוהים יותר. בנוסף, רק מי שביטוח את הרכב בהרחבות מסוימות שבחר מלכתחילה, יהיה יכול לתבוע בגינם.

דגשים שונים בחיבור פוליסת ביטוח מקיף
מעבר לסעיפים הבסיסיים, ניתן להוסיף או לשנות סעיפי פוליסה כך שיתאימו לפרופיל המסוים של הנהג וההיסטוריה שלו בנהיגה. למשל, אילו מדובר בנהג שאין לו היסטורית שלילות רישיון נהיגה וגם לא הרשעות ביטוח, סביר להניח שישלם על ביטוח מקיף זול ויקבל יותר הטבות.

איך למצוא ביטוח מקיף זול?
חשוב מאוד להתעדכן במחירי ביטוח רכב לפני כל פעם שעורכים פוליסה. בביטוח המקיף, פשוט מותירים את פרטי ההתקשרות באתרים המקוונים, ומניחים למספר נציגי חברות הביטוח ליצור קשר בתוך זמן קצר. רק כך, ניתן לבדוק מהו טווח המחירים העדכני שישנו לשילוב הנתונים של הנהגים הקבועים ברכב ושל הרכב עצמו.


השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר