ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

מהפכת תעריפי ביטוח רכב

מהפכת המחירים ופתיחת השוק לא פסחה גם על שוק ביטוחי הרכב. עד לשנת 2001 היה נהוג בישראל מחיר אחיד לביטוחי הרכבים שנקבע אך ורק על פי נפח המנוע. מצב זה גרם לחוסר תחרותיות בענף, להתייקרות מחירים ולקפאון בענף הביטוח. בעקבות קפאון זה  הוחלט לפתוח אץ השוק באמצעות הורדת חסמים רגולטורים ומתן אפשרויות לקביעת תעריפי ביטוח מותאמים אישית.

פרמטרים לקביעת מחיר הביטוח
עקב הרפורמה הקיפה בביטוח הרכב הוחלט על שבעה גורמים עיקריים שישפיעו על מחיר ביטוח הרכב. חברות הביטוח שואבות את המידע ממאגרי מידע ממוחשבים ומשקללים את המחיר לפי הפרמטרים הללו, מין הנהג הצעיר ביותר, גילו של הנהג הצעיר ביותר,תביעות קודמות בשלוש שנים האחרונות,ותק על הכביש, שלילת רישיון בשלוש השנים האחרונות, נפח המנוע של הרכב והיצאות אביזרי בטיחות. רק לאחר שקלול כל הפרמטרים הללו ניתן לקבוע מחיר לפוליסה.

הבדלים בין חברות שונות
למרות שמדובר בשבעה פרמטרים זהים שכל החברות מייחסות להם משקל בעת חישוב עלות הביטוח יש הבדל במחירים בין החברות. כל חברה יכולה להחליט בהתאם לראות עיניה לאיזה פרמטר לתת משקל רב יותר בעלויות. בשיטה זו חברות הביטוח יכולה לנסות להתחרות על פלחי שוק מסוימים. לדוגמא, חברה יכולה להחליט להציע מחירים אטרקטיבים יותר לביטוח נהג צעיר בעוד אחרת יכולה להחליט להציע מחירים אטרקטיבים יותר לרכבים בעלי נפח מנוע קטן.

כיצד לבחור ביטוח רכב?
כיום עם פתיחת השוק לתחרות לצרכן ניהיה כוח רב. את הכוח הזה חשוב לנצל ולחפש את הביטוח ואת סוכנות הביטוח המתאימה ביותר. כמו כן חשוב לבצע סקר שוק והשוואת מחירים בין החברותהשונות על מנת לקבל את ההצעה הטובה ביותר. כיום קיימים אתרי אינטרנט בהם ניתן לבצע השוואות או להשאיר פרטים ולחכות לנציג שיחזור עם מידע רלבנטי.

השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר