ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

איך אפשר לבצע השוואת ביטוח חובה לרכב

כידוע, כל רכב מנועי שעונה להגדרות על פי חוק ביטוח רכב מנועי משנות ה- 70´ מחויב לעשות ביטוח חובה ולחדש אותו ללא הרף מדי שנה, ואין אפילו להשאיר מרווח זמן קטן בין תפוגת התוקף של הקודם לחידוש של הנוכחי. למעשה, החוק בא לטובת המבוטח, אשר מקבל גיבוי פיננסי גם במקרה שבו הוא נפגע באופן כזה או אחר פגיעה גופנית מתאונת דרכים שעשה הרכב. למעשה, לא רק זאת שמוענק החזר כספי למי שנפגע מהתאונה, הרי שהביטוח יפצה (על פי חוק הפלת"ד) על אף אם הנהג הוא האחראי לתאונה שקרתה.

החוק והשוואת ביטוח חובה
נכון, הפוליסה בביטוח חובה אינה מציבה הרבה "הפתעות" כמו בביטוח המקיף; אין הרחבות לביטוח הזה, אלא אם רוכשים אותן במסגרת פוליסה לצד שלישי. הביטוח הזה בנוי מפרמטרים קבועים שבהם חברת הביטוח תציב את הנתונים של המבוטח. חברת הביטוח עורכת סקרים רגולטוריים בנושא, והיא תתמחר ביחס ישר את הפוליסה במחיר יקר יותר למי שיהיה גורם "מאיים" יותר לתביעה בשנה הקרובה. וזה מה שיגרום לפער מחירים בין חברת ביטוח אחת לשנייה.

הנתונים של הנהג והמחיר
למעשה, ישנו מחשבון שבו ניתן להציב את הנתונים של הנהגים הקבועים ברכב. על פי נקודות ציון כמו למשל מין הנהג, גילו, ותק רישיון הנהיגה שלו, היסטורית הנהיגה שלו בשלוש השנים האחרונות – אם עבר הרשעות בתביעות ביטוח או האם היו לו שלילות רישיון –אלו יקבעו בעיקר את המחיר לביטוח.

נתונים נוספים שעוזרים להוזיל את המחיר בביטוח רכב חובה
 תמיד רצוי לחתור כדי לקבל ביטוח רכב זול – למה לשלם יותר כשאפשר לשלם פחות? אם אתם ממילא הנהגים היחידים ברכב הסיכוי לתביעה פוחת וכך גם המחיר. לא תבעתם בשלוש השנים האחרונות? הציגו מסמך "היעדר תביעות ביטוח רכב".

השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר