ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

תחולת ואי תחולת ביטוח רכב

על פי חוק, בעל רכב מנועי לא יכול לבחור באם לעשות ביטוח חובה או לא, אבל הוא יכול לברור את הביטוח שיתאים לו מבין מבחר ומגוון שלם של מוצרי ביטוח חובה שמציעה כל אחת מחברות הביטוח בישראל. בביטוחים האחרים – בביטוח מקיף וגם בצד ג´, יש אפשרות לבחור לוותר. לוותר על הזכות (בתשלום מראש, כמובן) לקבל החזרי ביטוח דווקא במקרים הרלבנטיים לאותו נהג – בין אם מדובר בנזק לרכב עצמו, או בכיסוי תביעה מצד שלישי על כל נזק שהרכב המבוטח עשה. כמובן, יש לכלול את הסעיפים הרצויים בביטוח כדי לקבל את הכיסוי הרצוי.

תחולתה של פוליסת ביטוח חובה
מלבד החובה לעשותו ישנה מחויבות גם להפעילו, וזה במקרה שישנם נפגעים ברכב המבוטח או הולכי רכב שנפגעו ממנו. הנוהל הוא לאחר תאונה – לבדוק אם ישנם נפגעים, להגיש להם דבר ראשון את העזרה הראשונה ולאחר מכן לפנות לחברת ביטוח חובה בין השאר – ומוקדם ככל הניתן, על מנת לטפל במקרה, ורצוי גם לתעד הכול.

מתי לא יחול כל ביטוח רכב שהוא?
כאשר נזק מסוים נעשה במכוון, חברת הביטוח לא תעניק את ההחזרים – וזאת על פי תנאים שכתובים בתוך החוזה. בביטוח חובה, אילו המבוטח תובע החזרים עבור פגעים ונזקי גוף שמסתבר שלא נגרמו בשל התאונה, גם אז לא יחול הביטוח, ומלבד זאת – המבוטח מסתכן בהאשמות בית משפט אחרות.

ביטוח מקיף – ומה שרוצים לכלול בו
היות ויש בביטוח רכב אפשרויות רבות מאוד לבחירה, אפשר להחליט על איזה סעיף לוותר, כדי לשלם פחות בביטוח השנתי. המשמעות היא, שלא יהיה ניתן לתבוע החזרים בגין אותו סגיף שלא נלקח בחשבון במעמד החתימה על החוזה, שכן לא ניתן לקבל החזרי ביטוח בדיעבד לחתימה על תנאים משופרים.

השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר