ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

על סוגי ביטוחים לרכב וחשיבותם

תאונות דרכים קורות מדי יום, ומי שלא מאמין לנתון הזה כנראה לא נוסע על כבישי ישראל בשעות העומס. פקקי תנועה לא מעטים נוצרים – לא רק משום שלא פינו עדיין את הרכבים המעורבים בתאונה וחוסמים את הדרך, אלא משום שישנם נהגים סקרנים שעוצרים רגע כדי להביט, ובכך מעכבים את האחרים – כשנוספים לכך עוד ועוד רכבים בכל רגע נתון. כאשר השגרה בכבישים מופרת – זה נראה דבר רחוק מאיתנו. לא שהיינו רוצים שזה יקרה לנו יום אחד, אולם הכול אפשרי ולא תמיד תלוי באופן הזהיר ביותר שבו נדע לנהוג.

מי ישלם על הנזקים?
טיפול בפציעה גופנית מצריך לא מעט "כאבי ראש":  ראשית הפינוי, אחר מכן הימים שבהם מאושפזים בבית החולים וימות השיקום, שלא לדבר על אובדן כושר העבודה או על התווספות של בעיה פסיכולוגית או פסיכיאטרית שיש לטפל בה. במקרים כאלו, החוק מחייב כל אחד ואחת מהנהגים בישראל לעשות ביטוח חובה שמכסה על סוגיות שכאלו ומונע הוצאות כבדות במקרים שבהם ממילא מרגישים עגמת נפש וחוסר אונים.

קרה נזק לאוטו. שווה לי לתבוע את הביטוח?
ראשית, רק מי שיש לו ביטוח רכב רלבנטי יכול לתבוע בעניין. לעתים עדיף לרכוש ביטוח מקיף זול – המכיל סעיפים סטנדרטיים בביטוח, מאשר שלא לרכוש ביטוח מקיף בכלל. הביטוח המקיף הבסיסי ביותר יכול להעניק כיסוי בזמן תאונת דרכים והחלקה של הרכב, שריפה, גניבתו, פגיעה בו בזדון על ידי גורם אחר – וגם ניסיון לפריצת הרכב, שטפון ונזקי טבע.

מתי רצוי לרכוש הרחבות בביטוח מקיף?
בזמן שבו מקבלים הצעת ביטוח מקיף לרכב ניתן לברר כמה יעלו תוספות לביטוח רכב. תוספות כמו שירותי דרך וגרר, ביטוח שמשות להחלפת זגוגיות, שירות VIP ששולח את המבוטח להמשך הדרך לאחר התאונה באמצעות מונית שתסיעו ליעדו ואילו נציג של חברת הביטוח נשאר כדי לטפל בנושא בשטח, ועוד.

השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר